فعال سیاسی اصلاح طلب:

طرح «اعاده اموال نامشروع مسوولان» منجر به ناامیدی جامعه می‌شود/ مجلس به برخوردهای دوگانه ورود کند

۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۷:۲۰:۲۵
کد خبر: ۶۸۱۶۴۵
طرح «اعاده اموال نامشروع مسوولان» منجر به ناامیدی جامعه می‌شود/ مجلس به برخوردهای دوگانه ورود کند
فعال سیاسی اصلاح طلب با انتقاد از طرح «اعاده اموال نامشروع مسوولان» که از سوی تعدادی از نمایندگان مجلس مطرح شده است، طرح آن را ضربه به اعتماد عمومی جامعه دانست.

«مرتضی مبلغ»، فعال سیاسی اصلاح طلب، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا درباره طرح «اعاده اموال نامشروع مسوولان» گفت: متاسفانه با وجود توصیه هایی که به مسوولان می شود تا در راستای هم افزایی و انسجام ملی عمل کنند؛ باز هم عده ای در خلاف این مسیر، خواسته یا ناخواسته وارد فرایندی می شوند که نتیجه اش سیاه نمایی و از بین بردن اعتماد عمومی است.

او افزود: عنوان این طرح خود محل ایراد است؛ چراکه گویی جمع کثیری از مسوولان در دوره مدیریت شان اموال نامشروع کسب کرده اند و این شائبه برانگیز است.

این عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت با بیان اینکه در این باره قوانین روشنی داریم، گفت: کسانی که خواسته یا ناخواسته سوار این موج می شوند، یاس و ناامیدی به جامعه تزریق می کنند.

او افزود: درست این است که مجلس به وظایف نظارتی خود درست عمل کرده و بر نحوه عملکرد دستگاه های متولی نظارت کند تا چنانچه مسوولی درآمد نامشروع کسب کرد به پرونده اش رسیدگی و مطابق قانون با او عمل شود.

مبلغ ادامه داد: همچنین منطق حکم می کند ابتدا به پرونده های فساد چند هزارمیلیاردی که تا به امروز افشا شده رسیدگی شود، اینکه کدامیک از مسوولین در این اختلاس ها نقش داشتند و چگونه با آنها برخورد شده است.

او به اقدامات برخی گروه ها در ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه اشاره کرد، گفت: بر سر حقوق های نجومی چگونه دست به تخریب زدند و جامعه را نسبت به مسوولان بدبین کردند؛ در حالی که آن کوهی که ساخته بودند موش زایید. کل حقوق های نجومی 23 میلیارد تومان بود که به گفته مسوولان آن مبلغ را هم پس گرفتند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: باید مجلس به برخوردهای دوگانه ورود کند؛ اینکه دیده می شود در جایی با یک تخلف کوچک قاطعانه برخورد می شود؛ در حالی که در جایی دیگر تخلفی بزرگتر رخ می دهد اما حتی قضیه اش مطرح هم نمی شود.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز