قاضی شهریاری:

دادگاه ظرف مهلت قانونی رای آشوبگر خیابان پاسداران را ابلاغ کند

۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۰۸:۰۸
کد خبر: ۶۸۹۹۹۵
دادگاه ظرف مهلت قانونی رای آشوبگر خیابان پاسداران را ابلاغ کند
معاون دادستان تهران در حاشیه دادگاه محمد ثلات در رابطه با رسیدگی به این پرونده، گفت: ختم رسیدگی اعلام شد و دادگاه مکلف است ظرف مهلت قانونی رای را صادر و ابلاغ کند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، به نقل از خبرگزاری میزان قاضی شهریاری معاون دادستان تهران در حاشیه دادگاه محمد ثلات در جمع خبرنگاران در رابطه با رسیدگی به این پرونده بیان کرد: ختم رسیدگی اعلام شد و دادگاه مکلف است ظرف مهلت قانونی رای را صادر و ابلاغ کند.

معاون دادستان تهران گفت: البته آن‌ها نیز می‌توانند اعتراض کنند و اعتراض آن‌ها به دیوان عالی کشور ارسال می‌شود.

شهریاری در رابطه با مهلت قانونی صدور حکم، بیان داشت: دادگاه باید ظرف یک هفته رای پرونده را صادر کند که و بعد از ابلاغ ظرف ۲۰ روز قابل تجدید نظر است.

این مقام قضایی در رابطه با نوع دفاعیات متهم و وکیل وی تصریح کرد: متهم به سمتی پیش می‌رفت که اقدامات خود را انکار کند در صورتی که از روزی که این اتفاق رخ داد؛ من شخصا حضور داشتم و اعتراف او را دیدم.

سرپرست دادگاه جنایی گفت: شکستگی دست متهم که توسط وکیل به آن اشاره شد برای حدود یکسال قبل است و ربطی به حادثه ندارد.

شهریاری توضیح داد: متهم می‌گوید متوجه نبوده است چطور به سمت چپ و راست منحرف می‌شده است.

وی ادامه داد: بنظر یک سازمان دهی بوده که این ماجرا را کنترل می‌کردند که البته فیلم حادثه و اعترافات متهم موجود است.

معاون دادستان تهران افزود: حال شاید وظیفه متهم انکار کرده‌های خود باشد، اما دادگاه به موارد موجود در پرونده توجه می‌کند و قاضی بیان نموده که این پرونده جزو تکمیل‌ترین پرونده‌ها است.

وی ادامه داد: ما ظرف ۴۸ ساعت تحقیقات خود را انجام دادیم. حتی سلامت روحی متهم هم مشخص است و اینکه می‌گویند این موضوع بایدبه کارشناس ارجاع شود منطقی نیست.

شهریاری در پایان در رابطه با نحوه رانندگی متهم هم گفت: متهم می‌داند چگونه رانندگی کند. او ۱۵ سال راننده بوده  و تهاجم وی عمدی بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز