نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

باید قوانین متناسب با ایجاد اشتغال را تدوین کنیم/ ناظر بر عملکرد مسئولین باشیم

۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۰۹:۳۹:۵۱
کد خبر: ۶۹۲۴۴۴
باید قوانین متناسب با ایجاد اشتغال را تدوین کنیم/ ناظر بر عملکرد مسئولین باشیم
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم امسال با تجربیاتی که از سال گذشته کسب کردیم در حوزه اشتغال به موفقیت‌هایی برسیم و قوانین خوبی برای عملیاتی کردن این موضوع، تدوین کنیم.

«حمیدرضا فولادگر»، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون صنایع و معادن، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا مهمترین رویداد سیاسی سال 96 را حضور مردم در انتخابات سال ۹۶ دانست و گفت: موفقیت هایی نیز ما در حوزه سیاست خارجی و منطقه‌ای از جمله سرکوبی داعش کسب کردیم که از نظر من؛ مهمترین اتفاق در عرصه بین المللی بود.

او در ادامه گفت: سال گذشته فضای کلی کشور به نحوی بود که باید در زمینه تولید و اشتغال بیشتر تلاش می کردیم که البته با انتظارات فاصله داریم.

نماینده اصفهان عنوان کرد: مهمترین مشکل این است که با عدم مدیریت پولی و بانکی و مدیریت نقدینگی در کشور مواجه هستیم اما دولت نشان داد که می توانند مسائل مالی و ارزی بانکی را مدیریت کند و موانع تولید برای کسب و کار را رفع سازد.

فولادگر سال نو را تبریک گفت و ادامه داد: امیدواریم امسال با تجربیاتی که از سال گذشته کسب کردیم در حوزه اشتغال به موفقیت هایی برسیم و قوانین خوبی برای عملیاتی کردن این موضوع، تدوین کنیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: علی رغم همه مشکلاتی که در کشور وجود دارد، باید با چشم بیدار ناظر بر عملکرد مسئولین باشیم تا مشکلات کشور حل و فصل شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز