وکیل بقایی تاکید کرد؛

بقایی به توصیه‌های احمدی نژاد گوش نمی‌دهد!

۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۱:۵۲:۰۲
کد خبر: ۶۹۴۴۱۸
بقایی به توصیه‌های احمدی نژاد گوش نمی‌دهد!
وکیل بقایی گفت: موکلم اعتصاب غذا را ترک نکرده و به توصیه دکتر احمدی نژاد گوش نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، دادستانی تهران در تاریخ 22 اسفند ماه سال 96 اعلام کرد: «پس از تایید حکم دادگاه بدوی حمید بقایی در دادگاه تجدیدنظر استان تهران و قطعیت آن و هم‌چنین ابلاغ حکم صادره، مأمورین پلیس روز سه‌شنبه (1396/12/22) نسبت به دستگیری و معرفی محکوم‌علیه جهت اجرای حکم صادره از جمله 15 سال حبس و چهل و سه میلیارد تومان جزای نقدی اقدام نموده و به زندان معرفی شد.»

اما در کمتر از دو هفته، در نخستین روزهای فروردین ٩٧، خبری مبنی بر اعتصاب غذای حمید بقایی در زندان منتشر شد. وکیلش همان زمان گفته بود او تهدید کرده است تنها در صورت اعطای مرخصی و برگزاری دادگاه علنی از این اعتصاب دست می‌کشد. خبری که بارها تایید و یا حتی تکذیب شده است. یک منبع مطلع در این باره گفت: «بقایی مفصل غذا می خورد و اعتصاب غذا نکرده است.» اما همسر او بلافاصله به این موضوع واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد.

اما روز گذشته، «مهران عبدالله‌پور»،  وکیل بقایی، در گفتگو با دولت بهار گفت: «آقای دکتر احمدی‌نژاد چندین‌بار از بنده خواستند در گفت‌و‌گوی تلفنی با آقای بقایی، درخواست ایشان برای ترک اعتصاب غذا را به موکلم انتقال دهم؛ با این وجود، آقای بقایی به بنده تأکید کرده است روی تصمیم خود بسیار مصر است. او گفت: این تنها موردی است که با عرض پوزش، به حرف دکتر احمدی‌نژاد گوش نخواهد کرد. آقای بقایی در تماس تلفنی، به بنده تأکید کرد به اطلاع عموم برسانم که دکتر احمدی‌نژاد هرگز به او هیچ توصیه‌ای برای اعتصاب غذا نکرده است.»

حال باید دید اعتصاب غذای بقایی در صورت تایید تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. آیا به توصیه های احمدی نژاد در این زمینه گوش می دهد یا خیر.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز