آخرین وضعیت فروش ارز در میدان فردوسی

۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۱:۱۱:۵۷
کد خبر: ۶۹۵۲۹۶
آخرین وضعیت فروش ارز در میدان فردوسی
وضعیت فروش ارز در میدان فردوسی حاکی از این است که صرافی ها از فروش ارز به مردم ممانعت می کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا، شب گذشته دکتر «حسن روحانی»، رئیس جمهور، به همراه تیم اقتصادی دولت به منظور کنترل بازار ارز جلسه ای چند ساعته تشکیل داد.

«اسحاق جهانگیری»، معاون اول رییس جمهور، دوشنبه شب و در پایان جلسه فوق العاده ستاد اقتصادی دولت برای مدیریت بازار ارز که ماموریت تهیه گزارش و بررسی وضعیت بازار را برعهده داشت، پس از بررسی نظرات کارشناسان جمع بندی نهایی این جلسه را رسانه ای کرد.

جهانگیری پس از این جلسه در پیامی مهم اعلام کرد، « نرخ دلار از روز سه شنبه برای همه فعالان اقتصادی و برای رفع همه نیازهای قانونی و اداری آنان، نیازهای خدماتی مسافران، دانشجویان، محققین و دانشمندانی که برای کارهای تحقیقاتی خودشان به ارز نیاز دارند، 4 هزار و 200 تومان خواهد بود.» او همچنین تاکید کرد که «با فروش دلار خارج از مبادی قانونی قاچاق است و شدیدا برخورد می شود.»

 پیگیری خبرنگار برنا در میدان فردوسی حاکی از این موضوع است که صرافی ها پس از اعلام رسمی دولت، دلار به مردم نمی فروشند، و این موضوع منجر به ایجاد صف های طولانی در این میدان شده است.

نکته قابل تامل این است، دلالانی که روز گذشته دلار را با قیمت 6200 به مردم می فروختند امروز با قیمت 4900 تومان ارز خود را به فروش می رسانند.

به منظور جلوگیری از آشفتگی در میدان فردوسی، حضور ماموران انتظامی و تعزیزات حکومتی به چشم می‌خورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز