رئیس قوه قضاییه:

قوه قضاییه طرح هایی در حوزه امنیت اقتصادی ارائه می دهد

۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۴۵:۲۰
کد خبر: ۶۹۹۸۶۱
قوه قضاییه طرح هایی در حوزه امنیت اقتصادی ارائه می دهد
رئیس قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه در بحث امنیت اقتصادی کمک می‌کند و در صحنه خواهد بود و با همکاری مجلس و دولت طرح‌هایی را در این مسئله ارائه خواهد کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی روز یکشنبه در نشست خبری مشترک رئیسان سه قوه گفت: همانطور که آقای رئیس جمهوری اشاره کردند مهمترین محور بحث های جلسه مسئله همدلی و وحدت میان قوا در حل مشکلات مردم بود.

رئیس قوه قضائیه ادامه داد: مهمترین چالش کشور، مسائل اقتصادی است که ان شاء الله با همدلی، همفکری و تفاهم میان قوا و حاکمیت و مردم حل می‌شود.
آیت‌الله آملی لاریجانی بیان داشت: ما می‌دانیم بزرگترین مشکل کشور، حل مسائل اقتصادی و معیشتی مردم است و قوه قضاییه در بحث امنیت اقتصادی کمک می‌کند و در صحنه خواهد بود و با همکاری مجلس و دولت طرح‌هایی را در این مسئله ارائه خواهد کرد.

وی تاکید کرد: ما مطمئنیم این کشور با وجود منابع قوی و غنی می‌تواند بر همه چالش‌ها فائق آید.

آیت‌الله آملی لاریجانی گفت: با نیروی انسانی قوی و با استعداد و با جوان های در صحنه و همچنین با حضور گسترده و بصیر مردم مشکلات حل می‌شود اما شرط آن همدلی و وفاق است.

به گزارش خانه ملت، رئیس قوه قضائیه یادآور شد: ان شاء الله امیدوارم این جلسه میمون و مبارک بتواند در راستای حل مشکلات بسیار موثر باشد پیام این جلسه پیام وحدت و همدلی بود و با شنیدن مشکلات از زبان نمایندگان و رئیس جمهوری و رئیس مجلس در این جلسه و جلسات مشابه امیدوارم قدم موثری برای حل مشکلات برداشته و مشکلات در حدی که میسر است برطرف کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز