رئیس فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی:

صحبت درباره ریاست آقای لاریجانی با فراکسیون مستقلین را تکذیب می‌کنم/ نباید پاسخ اراجیف یک ابله در آمریکا را داد/ نمی‌خواهم دست مذاکره‌کنندگان کشور را ببندم

۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۱:۲۱:۰۷
کد خبر: ۷۰۹۹۴۴
صحبت درباره ریاست آقای لاریجانی با فراکسیون مستقلین را تکذیب می‌کنم/ نباید پاسخ اراجیف یک ابله در آمریکا را داد/ نمی‌خواهم دست مذاکره‌کنندگان کشور را ببندم
رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: ان‌شالله نظرات درخصوص انتخابات هیات رئیسه مجلس یکشنبه یا دوشنبه هفته آینده اعلام می شود، اما اینکه با فراکسیون مستقلین درخصوص ادامه ریاست دکتر لاریجانی به نتیجه رسیده ایم، را تکذیب می کنم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «محمدرضا عارف»، رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، در حاشیه نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران درباره صحبت های وزیر امور خارجه آمریکا گفت: به اندازه کافی به صحبت های وزیر خارجه آمریکا واکنش نشان داده شده است و آقای ظریف در این خصوص موضع خوبی گرفت و رئیس مجلس نیز پاسخ وی را داده و بیش از این نیز در شأن ما نیست که وقتی یک ابله اراجیفی را می گوید، در ایران 300 نفر بخواهند پاسخ وی را بدهند.

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی درخصوص تضامینی که اروپایی ها باید برای باقی ماندن در برجام ارائه کنند گفت: در هر صورت باید رضایت جمهوری اسلامی ایران جلب شود تا برجام ادامه یابد، چرا که ما با توجه به منافع ملی در این خصوص تصمیم می گیریم. در هر صورت باید ضمانت های اروپایی ها به نحوی باشد که منافع جمهوری اسلامی حفظ شود.

عارف ادامه داد: بنده قصد ندارم به نحوی صحبت کنم که دست مذاکره کنندگان کشور بسته بماند، باید موضوع به نحوی جلو برود که اطمینان حاصل شود منافع ایران در برجام حفظ شود و باید نظام جمهوری اسلامی، مردم و مجلس به این نتیجه برسند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: سیاست های اقتصاد مقاومتی مترقی و روشن است و اگر مبنای حرکت اقتصاد کشور باشد، تحریم های دشمنان تاثیری در اقتصاد نخواهد داشت و ان‌شالله با حضور مردم در صحنه و پیگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی، اقتصاد کشور در جهت حفظ منافع نظام به جلو حرکت خواهد کرد و دیگر نیازی به غرب نیست.

عارف درخصوص انتخابات هیات رئیسه مجلس گفت: ان‌شالله نظرات درخصوص انتخابات هیات رئیسه مجلس یکشنبه یا دوشنبه هفته آینده اعلام می شود، اما اینکه با فراکسیون مستقلین درخصوص ادامه ریاست دکتر لاریجانی به نتیجه رسیده ایم را تکذیب می کنم چرا که در این رابطه هیچ صحبتی با هیچکس نشده است و با هیچ فراکسیونی درخصوص انتخابات هیات رئیسه مجلس به جمع بندی نرسیده ایم، اما اهل تعامل بوده و در حال مذاکره نیز هستیم و اگر به جمع بندی خوبی برسیم، آن را ملاک قرار خواهیم داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز