احمدی‌نژاد از زیر بار مسئولیت شانه خالی کرد

غرویان: روحانی محکم است و اهل جا زدن نیست/ رئیس‌جمهور مورد تائید مرجعیت است

۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۲:۴۹:۱۸
کد خبر: ۷۲۴۲۳۸
غرویان: روحانی محکم است و اهل جا زدن نیست/ رئیس‌جمهور مورد تائید مرجعیت است
حجت‌الاسلام والمسلمین غرویان گفت: روحانی محکم است و اهل جا زدن نیست.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین غرویان در گفتگویی به بیان نقطه نظرات خود درخصوص مشکلات پیش‌روی ریاست جمهوری و دولت پرداخت که گزیده‌هایی از آن را در زیر می‌خوانید؛

* کسانی که به رئیس‌جمهور فشار ‌می‌آوردند، نمی‌دانند ایشان شخصی محکم و با اراده هستند که بر سر آرمان‌های خود با مردم می‌ماند و اهل جا زدن نیست.

* آقای روحانی اولین کسی بود که عنوان امام را روی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی گذاشتند آن هم در زمانی که آوردن اسم ایشان جرم بود و مجازات داشت.

* شرایط، شرایطی نیست که رئیس‌جمهور منتخب مردم که سرمایه رأی ۲۴ میلیونی را با خود دارد، تحت فشار قرار دهیم تا استعفاء دهد. در روزهای بعد از انقلاب ما شرایط سختی را داشتیم که مسئولان ایستادگی کردند و یک مورد آن هم در زمان آقای احمدی‌نژاد بود که مشاهده کردیم رئیس‌جمهور یازده روز در خانه نشست و از زیر بار مسئولیتی که داشت شانه خالی کرد.

* فضاسازی‌های که صورت می‌گیرد، بسیار غلط است یک عده ناقص‌العقل در داخل دست به چنین کارهایی می‌زنند و از خارج مورد حمایت قرار می‌گیرند.

* سفر آقای واعظی به شهر قم را به فال نیک می‌گیرم، سفر مثبت و ارزنده‌ای بود این نشان از ارتباط حوزه و مرجعیت با دولت دارد و نشان می‌دهد رئیس جمهور مورد تأیید آنان است.

منبع: ایلنا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز