گفتگوی برنا با ابتکار، ربیعی، مولاوردی و آوایی؛

از پیشنهاد وزیر دادگستری به وزرا تا گله‌مندی ربیعی از کمتر دیده شدن وزارت‌خانه متبوعش

۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۰۵:۱۵:۰۵
کد خبر: ۷۲۶۳۱۷
از پیشنهاد وزیر دادگستری به وزرا تا گله‌مندی ربیعی از کمتر دیده شدن وزارت‌خانه متبوعش
وزرای کار و دادگستری و معاون زنان و امور حقوق شهروندی رییس جمهور در گفتگو با برنا پیرامون پیشنهاد رییس جهمور برای استفاده از مشاورین جدید سخن گفتند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ دکتر «حسن روحانی»، رییس جمهور، در همایش مدیران از آنها درخواست کرد برای حل مشکلات موجود در کشور از کارشناسان و مشاوران جدید استفاده کنند. در این رابطه تعدادی از معاونین و وزرا درباره اهمیت این موضوع و توجه دستگاه مربوطه خود، سخن گفتند.

ربیعی: در زمینه استفاده از کارشناسان پیشتاز عمل کردیم/ وزارت‌خانه ما کمتر دیده می‌شود

«علی ربیعی»، وزیر کار، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، درباره "استفاده از کارشناسان و جوانان در وزارت خانه خود" گفت: من سرامدم 5 یا 6 جوان شاخص در معاونت است و دو مرکز پژوهش را به جوانان اختصاص داده‌ام.

او در ادامه افزود: کارشناسان زیادی آورده ایم و طرح هایی در حوزه رفاهی، فقر زدایی و اشتغال زایی داریم. بیش از 40 کارشناس بین المللی داریم، ما حتی برای زنبور عسل، لباس، کفش و گردشگری کارشناس بین المللی به همراه ایرانی ها در وزارت خانه داریم. فکر می کنم در این زمینه پیشتاز عمل کردیم.

ربیعی در پایان افزود: وزرات خانه ما، وزارت کار بوده و کمتر دیده می شود. فکر می کنم زیرساخت‌های خوبی اماده کرده ایم.

مولاوردی: درخواست هایی برای استفاده از مشاورین جدید داده‌ایم

«شهیندخت مولاوردی»، معاون رییس جمهور در امور حقوق شهروندی، هم در این خصوص گفت: حوزه ما ستادی است و ساختار مشابه سایر وزارت خانه ها نداریم اما باز هم از این فرصت استفاده کردیم و درخواست هایی را داده و منتظر پاسخ هستیم.

ابتکار: لحاظ کردن مطالبات جوانان در سیاست‌های دولت جدی باشد/ از موضوع استادیوم نتایج خوبی گرفتیم

«معصومه ابتکار»، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، بیان کرد: در معاونت زنان و خانواده شورای مشورتی داریم و تلاش کردیم در این شورا از نیروهای جوان، توانمند و خوش فکر استفاده کنیم. کارگروه ویژه دختران جوان و جوانان تشکیل دادیم و به طور خاص از طیف وسیع جوانان، نظرات و توانمندی آنها استفاده می کنیم. علاوه بر این یکی مهمترین مخاطب ما جوانان در استان ها هستند؛ چه در قالب تشکل ها، فعالیت های سازمان های مردم نهاد و خیریه ها و چه در نشست های دانشجویی گفت و گوی بین نسلی را دنبال می کنیم.

ابتکار ادامه داد: فکر می کنیم باید فضا برای حضور جوانان، دیدگاه ها و طرح دیدگاه های آنها و لحاظ کردن مطالباتشان در سیاست های دولت جدی دنبال شود. همه تلاش ما همین بوده و به سراغش هم رفتیم، با وجود اینکه در خیلی از زمینه ها گفته می شده اولویت ملی نیست. همواره موضوع جوانان اولویت بوده است مثل موضوع حضور خانواده ها در استادیوم ها که نتایج خوبی از آن گرفتیم.

آوایی: به وزرا پیشنهاد می‌کنم از نیروهای جوان استفاده کنند/ میانگین مشاورین من 10 سال پایین آمده است

سید «علیرضا آوایی»، وزیر دادگستری، هم در این باره گفت: از زمان خدمت من در سمت وزیر دادگستری میانگین سن معاونین و مشاورینم 10سال پایین آمده و بسیار از این موضوع خرسندم. در مشورت دادن و کار کردن، جوانان با نشاط تر، شجاع تر و بیشتر اهل ریسک پذیری هستند. لذا سعی کردم تیمم را جوان بچینم و به دوستانمم توصیه می کنم، این کار را انجام دهند؛ البته فکر می کنم بسیاری از ورزا این کار را انجام داده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز