فعال سیاسی اصلاح طلب:

برخی رسانه‌ها شیوه خود را تغییر دهند/ در شرایط فعلی به دولت کمک کنیم

۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۵:۱۰:۵۶
کد خبر: ۷۳۰۲۶۴
برخی رسانه‌ها شیوه خود را تغییر دهند/ در شرایط فعلی به دولت کمک کنیم
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: متأسفانه برخی رسانه های خاص به راحتی نمی توانند شیوه قبلی خود را عوض بکنند و باورشان نیست که کشور در شرایط ویژه قرار دارد.

«احمد شیرزاد»، فعال سیاسی اصلاح طلب، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا درباره پمپاز یاس و ناامیدی از سوی برخی رسانه ها گفت: متأسفانه برخی  رسانه های خاص  به راحتی نمی توانند شیوه قبلی خود را عوض بکنند و باورشان نیست که کشور در شرایط ویژه قرار دارد. این رسانه ها باید شیوه خود را اصلاح کنند حتی اگر کشور در شرایط ویژه قرار نداشت.

او با اشاره به نحوه گزارش صدا و سیما گفت: برخی برنامه های صدا و سیما، رسانه های مکتوب و غیرمکتوب فضا را متشنج می کند.

شیرزاد با بیان اینکه متأسفانه این لحن طلبکارانه و به قول جوانان "گیر دادن" و "اشکال گیری" این رسانه ها تغییر نمی کند، افزود: حتی زمانی که همه فضا مثبت است چنان اخبار با لحن گزنده و زننده در صدا و سیما منعکس می شود که گویی یک طلبکار از بدهکارش مطالبه مالی می کند.

او عنوان کرد: صدا و سیما می گردد تا  نقاط تیره و تار خبر را پیدا کند، درحالی که می توان در گفتگو با مقامات بی طرفانه صحبت کرد.

شیرزاد با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی جامعه به روحیه نیاز دارد، افزود: متاسفانه رسانه های خارجی فارسی زبان با تمام قوا، ته دل مردم را خالی می کنند. ما می دانیم که وقتی این اتفاق بیافتد، مقاومت ملی در برابر تهاجم خارجی به حداقل می رسد.

او عنوان کرد: از سوی دیگر در داخل، برخی چنان خبر رسانی می کنند که گویی هرکسی پشت میز مسئولیت نشسته، تعهد و مسئولیتی ندارد و به وظایفش عمل نکرده است.

 او ادامه داد: خبرهایی مثل شکنندگی نرخ مبادله پول ملی می تواند بلافاصله مردم را به جایی برساند که همه نقدینگی هایشان را از بازار جمع کرده و دوباره به سمت تقاضای دلار ببرند که این موضوع می‌تواند برای کشور خیلی خطرناک باشد.

او با تاکید بر اینکه باید در جامعه آرامش ایجاد کنیم، افزود: به نظر من، هیچ سازشی بالاتر از این نیست که همه در مسیر درست حرکت کنند.

این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی باید به دولت کمک کنیم، افزود: انتشار اخبار مایوس کننده ضد نظام است. اگر اخبار مأیوس کننده باشد برای نظام مشکل ایجاد می کند و دولت هم بخش بزرگی از نظام است.

شیرزاد تصریح کرد: ما از این رسانه ها انتظار کمک به دولت نداریم اما سعی کنند شمشیری که از رو بستند، غلاف کرده و زبان نیش و کنایه خودشان را نرمتر کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز