در پاسخ به برنا مطرح شد؛

واکنش وزیر علوم به ادعای نوسازی «انقلاب دوم» در دانشگاه‌ها

۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۲:۰۴:۴۲
کد خبر: ۷۳۰۵۸۳
واکنش وزیر علوم به ادعای نوسازی «انقلاب دوم» در دانشگاه‌ها
وزیر علوم در خصوص اظهارات نهادی مبنی بر راه اندازی «انقلاب دوم» در دانشگاه ها گفت: باید با کسانی که این حرف را زده اند صحبت کنید و از آن ها بپرسید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ «منصور غلامی»، وزیر علوم، در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری برنا در خصوص بازدید بازرسان آژانس از دانشگاه علم و صنعت گفت: من پس از اظهاراتم با واکنش سریع و تند یکی از آقایان دانشگاهی مواجه شدم. این موضوع را بررسی و متوجه شدم با نظر شورای عالی امنیت ملی این بازدید صورت گرفته است.

وی افزود: چون این اقدام با هماهنگی و اطلاع ما نبوده بنابراین هیچ گزارشی حتی از طرف دانشگاه هم به ما ارائه نشده است. من در جریانش نبودم و بعد از بررسی متوجه شدم. متاسفانه بدون هماهنگی با وزارت علوم این اتفاق افتاده که البته اتفاق خاصی هم نبوده  و در حال حاضر مشکلی وجود ندارد.

وی تاکید کرد: حتما در شرایط فعلی باید از تصمیمات شورای عالی امنیت ملی که یک نهاد در سطح کشور و نظام است، تبیعت و همکای کنیم.

وزیر علوم در خصوص اظهارات نهادی مبنی بر راه اندازی «انقلاب دوم» در دانشگاه ها گفت: باید با کسانی که این حرف را زده اند صحبت کنید و از آن ها بپرسید. اما باز هم تأکید می کنم تصمیمات شورای امنیت ملی را باید تبعیت کنیم زیرا این شورا در خصوص امنیت کشور و مصالح خاص تصمیم می گیرد.

گفتنی است، در پی بازرسی ماموران آژانس بین المللی انرژی اتمی از دانشگاه های کشور مانند علم و صنعت، شهید بهشتی و ... سازمان بسیج اساتید کشور با صدور بیانیه ای تاکید کرد: در صورت تکرار ورود مأموران خارجی به صحن و سرای دانشگاه ها و مراکز علمی وطن جنبش استادی ایران مهارت ملّی "انقلاب دوم" را نوسازی خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز