عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز:

شفافیت باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش اعتماد عمومی می‌شود/ صحبت های روحانی در دستور کار سفرا قرار گیرد/ نشست روحانی با گروه‌های مختلف امری پسندیده و لازم است

۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۸:۴۰:۰۸
کد خبر: ۷۳۲۶۵۱
شفافیت باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش اعتماد عمومی می‌شود/ صحبت های روحانی در دستور کار سفرا قرار گیرد/ نشست روحانی با گروه‌های مختلف امری پسندیده و لازم است
سید رضا اکرمی با بیان اینکه بحث شفافیتی که آقای رئیس جمهور دستور دادند می تواند آسیب های اجتماعی را بکاهد گفت: هر پیشنهاد مثبت و مفید قطعا می تواند نگرانی و آسیب های اجتماعی را کاهش و اعتماد عمومی را افزایش دهد. از تعامل و تفاهم و تعاون ضرر نمی کنیم زمانی که رابطه بین دولت و ملت و مسئول و غیر مسئول نباشد و هرکس کار خودش را انجام بدهد زیان می بینیم. این بی اعتمادی و بی توجهی به یکدیگر خودش عامل آفت زا و آسیب گر جامعه است.

«سید رضا اکرمی» عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در خصوص موضع و اظهارات رییس جمهور در حضور سفرا گفت: حضور سفرای ایرانی خارج از کشور فرصتی است که آن ها عملکرد یک ساله شان را ارایه دهند و  برای سال آینده مطالب ضروری و مفید را بشنوند. این موضوع در اصل کار ارزشمند و ارجمندی است.

او ادامه داد: سخنان رهبر  معظم انقلاب و سخنان رئیس جمهور دستور کاری است که باید سفرا در خارج از کشور مورد نظر قرار دهند. همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند باید با اروپا مذاکره را ادامه بدهید ولی منتظر بسته پیشنهادی آن ها نباشید در داخل کشور هم ما باید کار خودمان را بکنیم و به تولید درونی بها دهیم و نقدینگی سرگردان را جهت بخشیم، بهره کارها را بالا ببریم و اشتغال را به شدت تسریع کنیم تا کشور بتواند روی پای خودش بایستد و کمتر نیازمند دیگران باشد. 

 اکرمی در خصوص نشست رییس جمهور با فراکسیون امید گفت: نشست هایی که بین فعالین سیاسی و نمایندگان مجلس با دولت برگزار می شود خیلی خوب است و بهتر است که ادامه دار باشد.

او گفت: آقای روحانی در شرایط سنگین کشور 5 دوره و 20 سال نماینده بودند، یعنی از دور اول تا دور پنجم. روحانی مجلس و نمایندگان را می شناسد. بهتر است دولت ارتباط و مذاکرات و مشورتش را در همه ابعاد با مجلس بیشتر کند چون مجلس در رأس امور است.

اکرمی در بااشاره به جنگ اقتصادی دشمن گفت: بهتر است که هر نهادی، سازمانی، وزارت خانه ای، استانداری، فرمانداری، بخش داری و شهرداری و امثال این ها اتاق فکر به وجود بیاورند و از مردم خواسته شود که پیشنهاد، تجربه و راهکاری ارایه دهند، دولت هم توجه کند تا کشور به خودکفایی و خودگردانی برسد.

  او با بیان اینکه بحث شفافیتی که آقای رئیس جمهور دستور دادند می تواند آسیب های اجتماعی را بکاهد گفت: هر پیشنهاد مثبت و مفید قطعا می تواند نگرانی و آسیب های اجتماعی را کاهش و اعتماد عمومی را افزایش دهد. از تعامل و تفاهم و تعاون ضرر نمی کنیم زمانی که رابطه بین دولت و ملت و مسئول و غیر مسئول نباشد و هرکس کار خودش را انجام بدهد زیان می بینیم. این بی اعتمادی و بی توجهی به یکدیگر خودش عامل آفت زا و آسیب گر جامعه است.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: معتقدم این نشست هایی که آقای رئیس جمهور با فعالان سیاسی و نمایندگان و نخبگان برگزار می کند خوب است و بهتر است ادامه دار باشد.

  اکرمی در پایان افزود: آقای رئیس جمهور در ماه مبارک رمضان بیست افطاری دادند و با طبقات مختلف نشست داشتند این خوب است. باید این ارتباط  هفتگی برقرار شود و با دستگاه ها و تشکیلات و احزاب و جناح ها و جمعیت های مختلف هفتگی جلسه داشته باشند و حرف ها و پیشنهادها را ارائه کنند تا مشکلات به حداقل برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز