با ارسال نامه‌ای مطرح شد؛

تشکر "منتجب نیا" از "رییس مجلس"

۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۲:۲۵:۴۹
کد خبر: ۷۳۲۸۸۳
تشکر منتجب نیا از رییس مجلس
آیت‌الله رسول منتجب‌نیا با ارسال نامه‌ای به دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی از اصلاح «قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان» تقدیر و تشکر کرد و با اشاره به تلاش‌های انجام شده در حزب اعتماد ملی برای جوانگرایی و مقاومت‌های سنگین در قبال آن، خواستار اصلاح بیش‌تر و عمیق‌تر این قانون به نفع جوانان و نظارت جدی و قاطع بر اجرای آن شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، متن کامل نامه «رسول منتجب نیا» به «علی لاریجانی»، رییس مجلس شورای اسلامی، به‌شرح زیر است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر علی لاریجانی

رییس محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام و آرزوی توفیق روزافزون برای کلیه خدمتگزاران صدیق به اسلام و مسلمین و ایران عزیز، لازم می‌دانم که بدین وسیله مراتب تقدیر و تشکر خود، حزب اعتماد ملی، قاطبه اصلاح‌طلبان و ملت ایران بالاخص جوانان عزیز را از اصلاح «قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان» توسط مجلس شورای اسلامی به نمایندگان محترم مجلس تقدیم نمایم.

بدون تردید، اعتماد به نیروی جوانِ پرانگیزه و دارای ابتکارات نوین می‌تواند مشکلات بزرگی را از سر راه کشور و نظام بردارد و زمینه شکوفایی هرچه بیش‌تر سیاست، فرهنگ، اقتصاد، صنعت و … را در ایران عزیز فراهم آورد.

در سالیان اخیر، ما تجربه جوانگرایی و اعتماد به نسل جوان را در حزب اعتماد ملی آغاز کردیم و هزینه سنگینی را برای این اقدام لازم و شایسته متحمل شدیم، اما هرگز در مقابل مقاومت‌های سنگینی که در قبال این حرکت خداپسندانه و مورد رضایت مردم توسط مخالفان تفکر جوانگرایی در حزب بود عقب‌نشینی نکردیم.

امیدواریم که مجلس شورای اسلامی و دولت محترم نیز بر روی اجرای این قانون تمرکز کنند و اجازه هیچ‌گونه تخطی از این قانون را ندهند و بکوشند تا در گام‌های بعدی برخی نقص‌های‌ باقی‌مانده در این قانون نیز هرچه بیش‌تر به نفع جوانان اصلاح شود.

خواهشمند است مراتب تشکر این‌جانب و حزب اعتماد ملی را به سمع نمایندگان محترم در مجلس شورای اسلامی برسانید.

با تشکر، رسول منتجب‌نیا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز