رییس شورای شهر تهران در گفتگوی اختصاصی با برنا:

در جریان عضویتم در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان نیستم/ از آقایان خاتمی و عارف بپرسید

۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۲:۴۶:۳۰
کد خبر: ۷۴۷۹۹۸
در جریان عضویتم در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان نیستم/ از آقایان خاتمی و عارف بپرسید
رییس شورای شهر تهران گفت: بحثی در شورای هماهنگی اصلاحات مطرح است که یک نفر از شورای عالی استان ها و یک نفر از شورای شهر تهران عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان شوند. گاهی این بحث وجود دارد که رییس شورا عضو شود اما من نمی دانم که در نهایت جناب آقای عارف و آقای خاتمی چه تصمیمی گرفته اند. من در جریان عضویت خودم نیستم و فکر می کنم این بحث مربوط به عضویت عضوی از شورای شهر است.

«محسن هاشمی»، رییس شورای شهر تهران، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا، در خصوص "انتشار خبری مبنی بر به عضویت در آمدن وی در شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان" گفت: بحث هایی در این خصوص وجود داشته اما جدیدا از آن بی خبر هستم. بحثی در شورای هماهنگی اصلاحات مطرح است که یک نفر از شورای عالی استان ها و یک نفر از شورای شهر تهران عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان شوند. گاهی این بحث وجود  دارد که رییس شورا عضو شود اما من نمی دانم که در نهایت جناب آقای عارف و آقای خاتمی چه تصمیمی گرفته اند. من در جریان عضویت خودم نیستم و فکر می کنم این بحث مربوط به عضویت عضوی از شورای شهر است. 

او ادامه داد: اگر مصوبه این باشد که رییس شورا باید شرکت کند که خود به خود نه به خاطر نام "محسن"  بلکه به خاطر ریاست شورا من در آنجا عضو خواهم شد. اما اگر مصوبه شورای هماهنگی اصلاحات این است که یک عضو شورا باید به عضویت در آید این موضوع باید در جلسه هم اندیشی  شورای شهر مطرح شود تا یکی از اعضا را انتخاب و به آنها معرفی کنیم. در اینجا من عضو نمی شوم و یکی از اعضا انتخاب خواهد شد البته شاید هم اعضا به من رای دهند. 

رییس شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که "فقط در این صورت عضو خواهد شد که در مصوبه آمده باشد که رییس شورا باید عضو شود" گفت: به شرطی که رییس شورا باشم اما اگر در سال آینده رییس شورا نباشم دیگر عضو این شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان نیستم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز