وزیر کشور:

خون شهیدان اهواز دلیل محکمی در گرفتن انتقام از دشمنان است

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۱:۱۷:۱۸
کد خبر: ۷۵۵۷۵۳
خون شهیدان اهواز دلیل محکمی در گرفتن انتقام از دشمنان است
وزیر کشور با صدور پیامی ضمن محکوم کردن حمله تروریستی اهواز تاکید کرد: ملت ایران بداند قطره قطره خون این شهیدان دلیل محکمی بر عزم راسخ خدمتگزاران آنها در گرفتن انتقام از دشمن پلید است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در پیام عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور آمده است: حادثه دلخراش تروریستی عوامل مزدور استکبار جهانی و دولت های رو به زوال منطقه در اهواز بار دیگر ثابت کرد نهضت اسلامی و مقاومت دلیرانه مومنان به وعده رهایی بخش الهی همواره در معرض تهدید و هجمه جریان باطل شیطانی قرار دارد.

در این پیام آمده است: قساوت و ددمنشی این جنایت پیشگان با ریختن خون کودکان و فرزندان این ملت گواهی بر حیات یالثارات الحسین(ع) است و ملت ایران بداند قطره قطره خون این شهیدان دلیل محکمی بر عزم راسخ خدمتگزاران آنها در گرفتن انتقام از دشمن پلید است.
این پیام می افزاید: بی شک اتحاد و همدلی و انسجام میهن اسلامی تحت زعامت رهبر فرزانه و دوراندیش پریشان کننده توهم پوشالی بدخواهان ملت خواهد بود.

در این پیام آمده است: اینجانب ضمن تسلیت به بازماندگان شهدای مظلوم این حادثه دلخراش تروریستی از تمامی نیروهای امنیتی و مسلح درگیر در حادثه که با رشادت و ایثار جلوه های بی بدیل فداکاری برای حفظ جان کودکان و زنان و اقشار مختلف را به خوبی خلق کردند تقدیر و تشکر دارم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز