دبیر کل حزب اسلامی ایران زمین:

عملیات‌های تروریستی متحدترمان خواهد کرد/ دیپلماسی ایران باید به سمت تنش‌زدایی پیش برود/ مردم در برابر سختی‌ها دچار گسستگی نمی‌شوند

۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۸:۲۸:۰۵
کد خبر: ۷۵۶۳۳۷
عملیات‌های تروریستی متحدترمان خواهد کرد/ دیپلماسی ایران باید به سمت تنش‌زدایی پیش برود/ مردم در برابر سختی‌ها دچار گسستگی نمی‌شوند
دبیر کل حزب اسلامی ایران زمین با اشاره به حادثه تروریستی اهواز گفت: دشمن همواره از گذشته تا به امروز درصدد ناامن کردن کشور بوده و چنین حوادثی هیچ گاه به نفع دشمن نخواهد بود.

«ابوالقاسم رئوفیان»، دبیر کل حزب اسلامی ایران زمین، در گفت و گو با خبرنگار برنا با اشاره به حادثه تروریستی اهواز گفت: دشمنان ایران هنوز ما را نشناخته اند. مردم ایران بعد از انقلاب اسلامی ثابت کرده اند که همیشه در برابر چنین اتفاقاتی نه تنها اتحاد خود را از دست نمی دهند بلکه نسبت به گذشته متحدتر و منسجم تر می شوند.

رئوفیان در ادامه افزود: دشمن همواره از گذشته تا به امروز درصدد ناامن کردن کشور بوده و چنین حوادثی هیچ گاه به نفع دشمن نخواهد بود. دشمن با این کار روی خشن و درنده خود را به جهانیان نشان داد. بعد از این هوشیاری بیشتری نسبت به گذشته لازم است و باید انسجام و یکپارچگی خود را بیش از گذشته تقویت کنیم.

وی معتقد است: چنین حوادثی در ایران نتیجه عکس می دهد؛ چرا که مردم ایران ثابت کرده اند در سختی ها و مشکلات دچار گسستگی نمی شوند و این اتفاق نیز باعث می شود مردم بیشتر در کنار هم قرار بگیرند. این روزها ضرورت هم پوشانی دولت و ملت بیش از گذشته احساس می شود.

رئوفیان افزود: دولت مستقر فعلی که مسئولیت اداره کشور را بر عهده دارد تامین خواسته ها و کاهش دغدغه های مردم را در اولویت قرار دهد و بیشترین تلاش را در جهت رفع مشکلات اقتصادی داشته باشد.

این فعال سیاسی در ادامه گفت: تحریم های آمریکا بی تاثیر نبوده است و مردم آثار آن را با همه وجود لمس کرده اند. دولت باید با همکاری سه قوه علل نابه سامانی های اخیر را ریشه یابی کند و با سوء استفاده کنندگان از مقام و موقعیت خود برخورد جدی داشته باشد.

وی همچنین بیان کرد: دولت باید از رجال درجه اول اقتصادی برای رفع مشکلات و تنگناهای اقتصادی کشور استفاده کند و رسیدگی به طبقات مستضعف و محروم را در اولویت قرار دهد؛ چرا که بیشترین فشار اقتصادی به این طبقات است.

رئوفیان در مورد مسائلی که دولت را تحت الشعاع قرار می دهد، گفت: مسائل پولی و ارزی باید مدیریت شود تا از این طریق بازار به ثبات برسد چرا که اینها مسائلی هستند که اگر به آن رسیدگی نشود، دولت از همین ناحیه ضربه خواهد خورد.

وی در رابطه با عوامل این حادثه تروریستی اظهار کرد: کشورهای همسایه و حاشیه ای خلیج فارس ابزار دست آمریکا شده اند و در راستای عملیاتی کردن توطئه های رژیم صهیونیستی قدم برداشته اند. رژیم آل صعود شاخص ترین کشوری است که از طریق آمریکا می خواهد به ایران ضربه بزند.

رئوفیان در پایان تصریح کرد که: سیاست خارجی و دیپلماسی ایران باید به سمت تنش زدایی پیش برود. سیاست خارجی نباید تحریک آمیز باشد و باید مسائل منطقه را با مصالحه و سازش و "نرمش قهرمانانه" به پیش برد. سیاست خارجی ما در دولت دوازدهم همین سیاست بوده است. می توانیم با اعمال سیاست تنش زدایی این دشمنی ها را به حداقل ممکن کاهش دهیم و مدیریت منطقه را همچنان بر عهده بگیریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز