در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

واکنش وزیر بهداشت پیرامون حواشی‌های اخیر علیه وی

۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۱:۲۰:۲۳
کد خبر: ۷۵۷۳۴۷
واکنش وزیر بهداشت پیرامون حواشی‌های اخیر علیه وی
وزیر بهداشت پیرامون حاشیه‌های سفر خود به خراسان جنوبی توضیحانی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، سید «حسن قاضی زاده هاشمی»، وزیر بهداشت، در حاشیه جلسه هیات دولت درباره حاشیه های سفر اخیر خود گفت: حاشیه برای همه درست می شود ما هم‌ مستثنا نیستیم. کاش این افراد به مناطق محروم می آمدند زیرا هیچ کس نمی داند بجستان کجاست. این فرد یک مشکلی داشت و من هم از معادل فارسی یعنی کلمه ماساژ استفاده کردم. این کاری است که ما برای مادران و فرزندان‌مان هم استفاده می‌کنیم.

وزیر بهداشت در خصوص جایزه ای که در زمینه پیشگیری بیماری های غیرواگیر به ایران تعلق می گیرد، گفت: در ده روز گذشته دو اتفاق مهم رخ داد. اول اینکه سازمان بهداشت جهانی، برای ریشه کن کردن بیماری تراخم از ایران تشکر کرد. بعد صد سال ایران جز کشورهایی است که دیگر درگیر این بیماری نیست و جایره مهم دیگری که دکتر ظریف دریافت می کند، برای پیشگیری از بیماری‌های غیر واگیردار است. بسیاری از کشورها علاقه مند بودند تا این جایره به آنها تعلق بگیرد اما به‌ ایران تعلق گرفت. امیدواریم در عمل هم موفق و از حمایت مردم برخوردار شویم.

او در خصوص افزایش قیمت دارو بیماران تالاسمی گفت: مجلس مصوبه ای داشت که خوب نبودو مصوبه به این صورت بود که اگر دارو در داخل موجود است از مشابه خارجی آن حمایت نشود، این باعث شد که رقم پرداخت برخی داروها افزایش یابد. تصمیمات غیرکارشناسی برای مردم درد سر شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز