با حضور وزیر دفاع صورت گرفت؛

رونمائی از ۱۱ محصول ذخیره ساز نظامی

۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۱:۴۲:۳۵
کد خبر: ۷۵۷۷۸۴
رونمائی از ۱۱ محصول ذخیره ساز نظامی
دو مجتمع بزرگ طراحی و تولید انبوه باتری‌های صنعتی و خودروئی پیشرفته نسل جدید و 11 محصول جدید ذخیره‌سازی‌های پیشرفته نظامی با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سازمان توسعه و منابع انرژی وزارت دفاع افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم  "رونمائی از 11 محصول ذخیره ساز نظامی" با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و درود به روان پاک شهدای حادثه تروریستی  اخیر و با اشاره به نامگذاری سال 97 از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به نام «حمایت از کالای ایرانی» گفت: افتتاح خطوط تولید باتریهای نسل جدید پیشرفته صنعتی و نظامی مصداق بارزی از تحقق جهادی اقتصاد مقاومتی در رفع وابستگی به خارج از کشور و تکیه بر توان داخلی توسط فرزندان متعهد و متخصص صنعت دفاعی در مجموعه وزارت دفاع است.

در این مراسم امیر سرتیپ حاتمی دو مجتمع طراحی و خطوط انبوه باتری های صنعتی پیشرفته نسل جدید را افتتاح و از 11 محصول ذخیره ساز پیشرفته نظامی رونمائی کرد.

وی  ضمن بازدید از کلیه خطوط و تجهیزات در سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع توان علمی و عملی کارشناسان این مجموعه را در رفع گلوگاه های علمی و فناورانه و مدیریت انقلابی ستود و مثبت ارزیابی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز