سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی:

بزرگوارانه از کنار کسانی که به من توهین کردند، رد می‌شوم/ دکترای حقوق بین‌الملل دارم و بی‌سواد نیستم

۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۴:۵۷:۵۲
کد خبر: ۷۶۲۵۹۵
بزرگوارانه از کنار کسانی که به من توهین کردند، رد می‌شوم/ دکترای حقوق بین‌الملل دارم و بی‌سواد نیستم
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: بزرگوارانه از کنار کسانی که به من توهین کردند و پیامک تهدیدآمیز فرستادند، رد می‌شوم.

« علی نجفی خوشرودی»، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در خصوص پیامک های تهدیدآمیز در خصوص FATF گفت: ارسال پیامک های توهین آمیز کار پسندیده ای نیست و با روح دموکراسی و مردم سالاری منافات دارد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس محل تضارب آرا، افکار نمایندگان و برگزیدگان ملت است. FATF یکی از معدود دستور کارهایی بوده که به صورت مفصل درباره آن بحث و در جلسات متعدد گفتگو شد.

او عنوان کرد: ارسال پیامک از سوی برخی، برای ایجاد ارعاب و ترساندن نمایندگان کار مناسبی نیست و نمایندگان با جمیع جهات و با در نظر داشت منافع ملی و مصالح کشور، تصمیم گیری می کنند.

او با محکومیت این اقدامات و بیان اینکه این کارها راه به جایی نمی برد، افزود: من یکی از مدافعان الحاق به این کنوانسیون هستم، دیپلمات هستم و تحصیلات دکتری در زمینه روابط و حقوق بین الملل دارم. همچنین با مباحث آشنایی دارم و بی سواد نیستم هرچند برخی به ما گفتند نمایندگان بی سواد هستند و با لیست انگلیسی در مجلس حضور دارند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان این حدیث که" إِذَا مَرُّوا بِاللَّغْوِ مَرُّوا کِرَامًا" گفت: بنده از این شخص و اشخاصی که پیامک توهین آمیز می فرستند شکایت نمی کنم و بزرگوارانه از کنار آنها رد می شوم.

نجفی خوشرودی تاکید کرد: پیامک های توهین آمیز هیچ خللی در اراده نمایندگان ایجاد نکرده و کمکی به شفاف سازی و روشنگری نمی کند.

گفتنی است، روز گذشته نجفی خوشرودی تصویر متن یکی از پیامک‌های توهین آمیز مخالفان FATF  را منتشر کرد که در آن الفاظ  ناپسند نسبت او و خانواده‌اش به کار رفته بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز