رئیس هیئت مدیره کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی؛

خدمت و بالا بردن سرعت دادرسی هدف راه‌اندازی سامانه خدمات الکترونیک است

۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۵۴:۱۸
کد خبر: ۷۶۳۷۸۹
رئیس هیئت مدیره کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی گفت: خدمت بیشتر به مردم و بالا بردن سرعت، دقت و کیفیت و رضایتمندی مردم از جمله دلایل راه‌اندازی سامانه خدمات الکترونیک قضایی است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، «محمدرضا دشتی اردکانی»، رئیس هیئت مدیره کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، در مراسم رونمایی از سامانه خدمات الکترونیک قضایی، هدف از رونمایی از این سامانه را ارائه خدمت بیشتر به مردم از طریق صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ها خواند و اظهار کرد: افزایش رضایتمندی مردم، جلوگیری از اطاله دادرسی، پیشگیری از مفاسد و تحقق عدالت قضایی و شفافیت در رسیدگی، تکریم ارباب رجوع، بالا بردن سرعت و دقت کیفیت در دادرسی‌های حقوقی و کیفری از طریق رفع موانع و بهره‌مندی همه شهروندان از این خدمات از جمله اهداف راه‌اندازی این سامانه است.

وی افزود: چنین جامعیتی در هدف، از رهگذر درک و شناخت مشکلات مردم، به روز شدن پویایی و استفاده از فناوری‌های نوین به دست می‌آید.

رئیس هیئت مدیره کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی خاطرنشان کرد: در مدت ۵ سالی که از راه اندازی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی گذشته گام‌های بسیاری برای خدمت به مردم برداشته‌ایم و رعایت ضرافت‌های کاری این ضرورت را ایجاد می‌کند که آهسته و پیوسته حرکت کنیم و توسعه کار بر پایه درسا انجام شود.

دشتی اردکانی تصریح کرد: ما رشد کیفی و کمی را مد نظر داشته‌ایم و خود را از نعمت نقد برخوردار ساخته‌ایم.

وی افزود: ما از راهنمایی‌ها و شیوه‌ها در مدیریت همکاران دلسوز، ناقدان منصف و قضات اندیشمند و شجاع استقبال می‌کنیم.

رئیس هیئت مدیره کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در پایان گفت: خداوند متعال هر خادم صادقی را که دل در گرو اعتلای این نظام مقدس دارد موفق و پایدار بدارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز