عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تشریح کرد؛

برنامه‌های کمیسیون انرژی برای ساماندهی سوخت/ تعیین تکلیف طرح‌های پیشنهادی تا ۲ هفته آینده

۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۰:۰۳:۰۹
کد خبر: ۷۷۱۲۸۴
برنامه‌های کمیسیون انرژی برای ساماندهی سوخت/ تعیین تکلیف طرح‌های پیشنهادی تا ۲ هفته آینده
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: تا 2 هفته آینده کمیته ساماندهی سوخت، همه طرح‌ها را بررسی کرده و به کمیسیون انرژی ارائه می دهد تا به جمع بندی کلی برسیم.

«علی بختیار»، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا درخصوص برنامه های کمیسیون انرژی برای تامین سوخت گفت: چند سناریو به مرکز پژوهش های مجلس ارائه کردیم و بر روی تک تک سناریوها بحث شد.

وی افزود: امروز به دنبال این هستیم که موضوع سوخت را ساماندهی کنیم اما این ساماندهی به چه طریقی اجرا می شود، هنوز مشخص نشده است.

بختیار ادامه داد: کارت انرژی، سامانه هوشمند سوخت، دو نرخی کردن و سهمیه بندی از جمله روش‌های پیشنهادی است که توسط کمیته ای که در کمیسیون انرژی تشکیل شده، بررسی می‌شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به دنبال برنامه ای هستیم که تورم ایجاد نکند و به دهک های پایین جامعه فشار وارد نشود، تصریح کرد: ما در کمیسیون انرژی به دنبال کار کارشناسی و دقیق برای اینکه هم کمترین تاثیرات در حوزه اقتصاد کلان و نرخ تورم را داشته باشیم و هم بتواند برندینگ ایجاد کند، هستیم.

این نماینده مجلس با اشاره به برندهای نفتی جهان گفت: همانطور که شرکت‌های، شل، توتال و ... با برند خودشان با نرخ های متفاوت سوخت می فروشند، ما نیز باید این امکان را در داخل کشور ایجاد کنیم.

بختیار گفت: سیاست ها را در کمیسیون بیان کردیم و کارشناسان در خصوص این سیاستگذاری ها، تحقیق کرده تا طرح جامع تدوین کنند.

نماینده مردم گلپایگان اذعان کرد: تا 2 هفته آینده کمیته همه طرح ها را بررسی کرده و به کمیسیون انرژی ارائه می دهد تا به جمع بندی کلی برسیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز