نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی:

هجمه به ظریف جای تاسف دارد/ به جای مبارزه با فساد با افشا کننده فساد برخورد می‌کنند

۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۴:۱۴:۴۱
کد خبر: ۷۷۵۸۹۳
هجمه به ظریف جای تاسف دارد/ به جای مبارزه با فساد با افشا کننده فساد برخورد می‌کنند
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: باید به جای هجمه های ناروا بر افراد مطرح کشور، اصل موضوع را بررسی کنیم و درگیر حواشی نشویم.

سیده «حمیده زرآبادی»، نماینده مردم قزوین در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در مورد هجمه های اخیر برخی رسانه ها به صحبت های ظریف مبنی بر وجود پولشویی در کشور اظهار کرد: دکتر ظریف در صحبت های خود گفته بودند که پولشویی در کشور ما یک واقعیت است و خیلی ها از این پولشویی نفع می برند و آنقدر قدرت دارند که صدها میلیارد خرج تبلیغات و فضاسازی می کنند. بخشی از این پولشویی ها صرف تبلیغ و تخریب افراد می شود. طبیعی است کسی که در این موضوعات اعلام نظر کند یک سری هجمه ها به وی می شود.

وی در ادامه افزود: در گذشته هم اینچنین مسائلی برای ما به وجود آمده بود. کسانی که فساد یا مشکلی را مطرح می کنند بجای اینکه با آن مشکل برخورد شود با فرد افشا کننده برخورد می شود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: مقاومت هایی که در مقابل تصویب لایحه مبارزه با پولشویی صورت گرفت، نشان می دهد افرادی در کشور این کار را انجام می دهند که این چنین به کسی که در رابطه با پولشویی صحبت می کند حمله می کنند.

زرآبادی تاکید کرد: دکتر ظریف چهره ای بین المللی است و این برای کشور ما جای تاسف دارد که یک دیپلمات متخصص از طرف کشورهای دیگر مورد تحسین و تشویق قرار می گیرد و در داخل بدترین هجمه ها و نارواترین صحبت ها را به ایشان منتسب می کنند.

وی بیان کرد: باید در حل مشکلات انسجام داشته باشیم؛ بجای اینکه با الفاظ و رفتار نامناسب فضا را متشنج کنیم به اصل موضوع بپردازیم. کسانی که ادعا می کنند پولشویی در کشور انجام نمی شود، بیایند با عدد و ارقام این را ثابت کنند.

این نماینده مجلس معتقد است: نیروهای انسانی و مدیران لایق کشور هم جزو بیت المال و و سرمایه های کشور محسوب می شوند و این دست اندازی ها و توهین ها به نوعی دست اندازی به بیت المال است. دکتر ظریف شخصی است که کشور برای آن هزینه کرده و ایشان به خوبی در این چند سال از منافع ملی و حقوق کشور در مجامع بین المللی دفاع کرده اند.

وی در پایان بیان کرد: بجای اینکه به افراد توهین کنیم و نسبت های ناروا به اشخاص مطرح کشور بزنیم، موضوع مورد بحث را با آمار و ارقام اثبات کنیم و اگر چنین موضوعاتی وجود ندارد به جای هجمه های ناروا آن را با عدد و ارقام ثابت کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز