طی پیامی انجام شد؛

تسلیت حزب اعتمادملی درپی درگذشت نوربخش و تاج الدین

۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۲:۲۸:۰۲
کد خبر: ۷۷۶۴۵۷
تسلیت حزب اعتمادملی درپی درگذشت نوربخش و تاج الدین
حزب اعتمادملی در پیامی درگذشت رییس سازمان تامین اجتماعی و معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی در سانحه رانندگی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، متن این پیام در ادامه آمده است:

بازگشت همه به سوی خداست

با خبر شدیم که آقایان دکتر سیدمحمدتقی نوربخش، رییس سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمن تاج‌الدین، معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی در سفری که به همراه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان گلستان داشتند، در یک سانحه رانندگی جان خود را از دست داده و به دیدار معبود شتافتند. خبری ناگوار که باورش دشوار و خسرانش جبران ناپذیر است، اما چاره‌ای نیست جز رضایت به رضای الهی و پذیرش تقدیر حق.

حزب اعتمادملی، درگذشت شهادت‌گونه این دو مسئول خدوم را که در راه انجام وظیفه و خدمت به مردم جان خود را از دست دادند، به خانواده آنان، خانواده بزرگ تامین اجتماعی و مردم ایران تسلیت عرض می‌کند.

همچنین، لازم است تیمی متشکل از کارشناسان وزارت راه و پلیس راهنمایی و رانندگی، علت وقوع این حادثه را به درستی بررسی کرده و در صورتی که خطا یا نقصانی سبب وقوع این حادثه شده است، آن را اعلام کرده و نسبت به برخورد با خاطیان احتمالی و نیز رفع نواقص و عیوب اقدام کنند. چرا که متاسفانه حوادث رانندگی به یکی از عوامل عمده مرگ و میر ایرانیان بدل شده و باید تمامی دستگاه‌ها و نهادها برای کاهش آن اقدام کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز