نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی:

یکپارچه از ظریف حمایت کنیم

۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۳:۰۳:۱۸
کد خبر: ۷۷۷۳۱۹
یکپارچه از ظریف حمایت کنیم
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که ظریف درباره پولشویی واقعیت را بیان کرد، گفت: متحد و یکپارچه باید از وزیر امور خارجه پیشتیبانی کنیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «شهاب الدین بی مقدار»، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور جلسه علنی روز یکشنبه مجلس به تحریم های آمریکا علیه ایران اشاره کرد و گفت: چرا می خواهیم همواره با کوبیدن لفظی دشمن، مشکلات را حل کنیم در حالی که آنها کاری جز کسب منافع نداشته و برای از پا درآوردن ما برنامه ریزی کرده اند پس ما نیز باید برای جلوگیری از تحریم ها، برنامه داشته باشیم.

وی افزود: وزیر خارجه ای که با هدایت رهبر معظم انقلاب توانست کشور را از فصل هفتم منشور سازمان ملل خارج کند، قطعنامه های مختلف را ملغی و قطعنامه ای به نفع ایران صادر کند و برجام را نیز عملیاتی سازد به بهانه های مختلف می کوبیم در حالی که باید متحد و یکپارچه از وی پیشتیبانی کنیم.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با بیان این که ظریف درباره پولشویی واقعیت را گفت، اظهار داشت: وزیر امور خارجه را مرتب بمباران رسانه ای می کنند، مگر کسی در کشور هست که نخواهد قانون پولشویی اجرا شده و انواع قاچاق از بین برود و همه چیز شفاف شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز