قاضی زاده هاشمی به سوالات اعضای کمیسیون بهداشت پاسخ داد

۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۰:۱۷:۲۷
کد خبر: ۷۷۸۴۱۹
قاضی زاده هاشمی به سوالات اعضای کمیسیون بهداشت پاسخ داد
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کمیسیون امروز و پاسخ به سوالات برخی از نمایندگان در رابطه با مسائل وزارت بهداشت و درمان، مشکلات بیمه، مراکز درمانی و اورژانسی و همچنین مشکلات حوزه دارو خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از خانه ملت، «حیدرعلی عابدی»، سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، در تشریح دستور کار امروز- سه شنبه- کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در جلسه امروز کمیسیون بهداشت حاضر و به سوالات برخی از نمایندگان درباره مسائل وزارت بهداشت و درمان، مشکلات بیمه، مراکز درمانی و اورژانسی و همچنین مشکلات حوزه دارو پاسخ داد.

وی همچنین در رابطه با سوال علیم یارمحمدی نماینده مردم زاهدان نیز تصریح کرد: مقرر شد که کمیسیون بهداشت مجلس بازدیدی از استان سیستان و بلوچستان و شهر زاهدان داشته باشد و به مشکلات آنها رسیدگی کند.

وی با اشاره به سوال غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار مبنی بر تفاوت خدمات بیمارستان‌ها در ابتدا و انتهای هر ماه بیان کرد: وزیر بهداشت افزایش هزینه بیمارستان را عامل این تفاوت خدمات دانست که باید مدیریت و کنترل شود تا بیمه‌ها توانایی پرداخت هزینه‌ها را داشته باشند، همچنین باید طرح جامعی برای حل مشکلات مردم در این خصوص ارائه شود.

عابدی عنوان کرد: نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه نیز سوالی مطرح کرد که قرار شد در صحن مجلس به آن پاسخ داده شود، همچنین لاشکی نماینده مردم نوشهر و چالوس نیز در رابطه با عدم تکمیل ساختمان اورژانس نوشهر سوالی را مطرح کرد که مقرر شد بازدیدی میدانی برای بررسی و رسیدگی به صورت بگیرد.

در ادامه این جلسه نیز فاطمه حسینی نماینده تهران و محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز در مجلس سوالاتی درخصوص مسائل بهداشتی ودرمانی مطرح کردند و وزیر بهداشت نیز به آنها پاسخ داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز