نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

منابع کشور باید برای امنیت، ثبات و رشد اقتصاد هزینه شود

۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۵:۵۷:۱۵
کد خبر: ۷۸۱۸۴۵
منابع کشور باید برای امنیت، ثبات و رشد اقتصاد هزینه شود
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت ها فقط هماهنگ کننده امور هستند و منابعی که در کشور وجود دارد باید برای ایجاد امنیت، ثبات و رشد اقتصاد آزاد هزینه شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا به خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (پنجشبه 8 آذرماه) پس از بازدید از بافت تاریخی شهرستان زواره گفت: رسانه، روحانیت و مسئولان فرهنگی باید وظیفه خود را در بیداری نگرش ها به درستی ایفا کنند، چرا که کافی است بدانیم روی چه گنجی قرار گرفته ایم تا بتوانیم از آن استفاده بهینه کنیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود هماهنگی و هارمونی در بافت مسکونی شهرستان زواره افزود: اگر به این فرهنگ بازگردیم، وحدت، هماهنگی و هم زیستی را راحت تر می توان در جامعه گسترش داد.

وی با اشاره به اینکه در گذشته تقسیم کار وجود داشت، ادامه داد: در گذشته نهرها و جوی ها توسط مردم هر محله احداث و لایروبی می شد اما پس از انقلاب عنوان شد که دولت تمام این اقدامات را انجام می دهد، اما لایروبی انجام نشد و شهرها تخریب و کشاورزی از بین رفت.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت ها هماهنگ کننده امور هستند، اظهار داشت: منابعی که در کشور وجود دارد باید برای ایجاد امنیت، ثبات و رشد اقتصاد آزاد هزینه شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر مردم در صحنه حضور داشته باشند، می توانند جامعه را بسازند و اگر خود را از جامعه کنار بکشند، هیچ دولتی قادر نخواهد بود که مشکلات موجود را رفع کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز