فیلم هشدار جدی حزب الله به اسراییل: اگر گستاخی کنید، پشیمان خواهید شد

۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۵:۳۱:۳۱
کد خبر: ۷۸۲۱۰۸
فیلم هشدار جدی حزب الله به اسراییل: اگر گستاخی کنید، پشیمان خواهید شد
حزب الله لبنان با انتشار ویدیو کلیپی به رژیم صهیونیستی در مورد هرگونه تجاوز به لبنان هشدار داد و در مورد قطعی بودن پاسخ مقاومت خطاب به اسرائیلی ها اعلام کرد: اگر گستاخی کنید، پشیمان خواهید شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از العالم، واحد «رسانه جنگ» وابسته به حزب الله جمعه شب، ویدیویی یک دقیقه و سیزده ثانیه ای با عنوان «إن تجرَّأتم ستندمون» (اگر گستاخی کنید، پشیمان خواهید شد) را با زیر نویس عبری منتشر کرد که در آن بخش هایی از سخنان «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله آورده شده که به صهیونیست ها در مورد تجاوز به لبنان هشدار داد و گفت: هرگونه تجاوز به لبنان، هر بمباران هوایی یا هر شلیک زمینی را قطعا پاسخ خواهیم داد.

در ویدیوی منتشر شده، تصاویر هوایی تاسیسات هسته ای رژیم صهیونیستی و چند پایگاه نظامی اسرائیلی در کنار صحنه هایی از رزمندگان و تجهیزات موشکی حزب الله به نمایش درآمده است.

رژیم صهیونیستی سالها بخش هایی از لبنان را در اشغال خود داشت که سرانجام در سال 2000 (1379 خورشیدی) پس از مقاومت 18 ساله لبنانی ها مجبور به عقب نشینی شد و در طول جنگ 33 روزه تابستان سال 2006 (1385 خورشیدی) با مقاومت سرسختانه رزمندگان حزب الله، شکستی مفتضحانه را متحمل شد و افسانه شکست ناپذیری ارتش این رژیم در هم شکسته شد.

در ماه‌های اخیر برخی مقام های صهیونیست از جمله وزیر جنگ مستعفی آن و سخنگوی ارتش اشغالگر صهیونیستی بارها لبنان را تهدید به جنگ کردند و پاسخ سیدحسن نصرالله در واکنش به این تهدیدات بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز