رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

وزارت خارجه در قالب ساختار جدید به کمیسیون امنیت گزارش می‌دهد/ دو دستورکار کمیسیون امنیت برای سفر به کرمانشاه

۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۴۲:۲۱
کد خبر: ۷۹۰۴۲۱
وزارت خارجه در قالب ساختار جدید به کمیسیون امنیت گزارش می‌دهد/ دو دستورکار کمیسیون امنیت برای سفر به کرمانشاه
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه مشترک بین کمیسیون امنیت ملی مجلس با وزیر امور خارجه یکشنبه این هفته در وزارت خارجه برگزار می شود

«حشمت الله فلاحت پیشه»، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: یکشنبه این هفته جلسه مشترک کمیسیون امنیت ملی با وزیر و معاونان وزارت  امور خارجه و سایر بخش های تخصصی وزارت امور خارجه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این جلسات به صورت دوره‌ای یک بار در کمیسیون امنیت مجلس و یک بار در وزارت امور خارجه برگزار می‌شود. چندین بار به دلایل و شرایط خاصی مثل کنوانسیون‌هایی که در دستور کار بود در مجلس جلسه داشتیم. جلسه روز یکشنبه در وزارت امور خارجه برگزار می شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این جلسه دو کار صورت می‌گیرد، ابتدا وزیر و معاونان گزارش تحلیلی خود در حوزه های مربوطه و در قالب ساختار جدید  وزارت امور خارجه که یک ساختار تخصصی است و براساس حوزه‌های تخصصی منطقه‌ای شکل گرفته، ارائه می‌دهند. در ادامه پیشبرد مناسبات مربوط به قانون‌گذاری و نظارت بین دو طرف، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

فلاحت پیشه تصریح کرد: اگر شرایط فراهم شود سه شنبه به استان کرمانشاه سفر خواهیم کرد. ما تقریبا هر هفته یک سفر مرزی داریم و این بار سفر به مرزهای استان کرمانشاه در دستورکار است.

وی بیان کرد: در سفر به کرمانشاه، مسائل مربوط به مرز و شورای تأمین مالی که در این استان مطرح است، توسط کمیسیون پیگیری می شود. همچنین کمیسیون امنیت ملی از جمله کمیسیون‌هایی بود که پس از زلزله کرمانشاه به این استان سفر کرد و در حال حاضر هم، پیگیر دستورکار سفر قبلی هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز