رئیس سازمان انرژی اتمی ایران:

آیت‌الله شاهرودی خدمت صادقانه به نظام مقدّس اسلامی کردند

۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۳:۱۲:۳۴
کد خبر: ۷۹۲۱۶۳
آیت‌الله شاهرودی خدمت صادقانه به نظام مقدّس اسلامی کردند
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با صدور پیامی درگذشت حضرت آیت‌الله هاشمی شاهرودی، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، را تسلیت گفت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، متن پیام «علی اکبر صالحی»، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، به شرح زیر است:

« اِنّا لِلّهِ وَ اِنّا إِلَیهِ راجِعون »

با نهایت تأسّف و تأثر، خبر ارتحال عالم ربّانی و فقیه صمدانی، حضرت آیت‌الله هاشمی شاهرودی، رییس اسبق قوۀ قضاییه و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را دریافت نمودم.

آن عالم وارسته که عمر پر بار خود را در راه ترویج معارف و تعالیم مکتب اهل بیت(علیهم‌السلام) و غنا بخشیدن به گنجینۀ و میراث فقه اسلامی سپری کرد، در زمرۀ یکی از مبرّزترین شاگردان و تربیت‌یافتگان مدرسۀ فکری شهید والامقام آیت‌الله سیّد محمّد باقر صدر قرار داشت. آن عالِم عامل، افزون بر مجاهـدت مستمر در راستـای صیانت و حراست از حریم آموزه‌هـای بلنـد دینی و اسلامی، از حضور در میدان جهاد سیاسی نیز غافل نماند و با تأسّی به سیرۀ حضرت امام خمینی(ره)، تلاش در مسیر تحقّق اهداف نهضت اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی را وجهۀ همّت خویش قرارداد و در طول چهار دهۀ گذشته نیز در جایگاه‌ها و مناصب گوناگون، نسبت به خدمت خالصانه و مجدّانه به‌ نظام مقدّس اسلامی، اهتمام نمود.

اینجـانب ضمن عرض تسلیت به مقام معظّم رهبری(مدظله‌العالی)، ریاست محترم جمهوری و عموم ملّت شریف و قدرشناس ایران به ویژه خانـدان معزّز و مکرّم هاشمی شاهرودی، از درگاه ایزد متعـال برای آن فقید سعید، علـوّ درجات مسئلت می‌ نمایم.»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز