دیدار لاریجانی با آیات اعظام مراجع تقلید

۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۸:۳۵:۱۳
کد خبر: ۷۹۳۱۲۴
دیدار لاریجانی با آیات اعظام مراجع تقلید
رئیس مجلس شورای اسلامی با آیات اعظام و مراجع تقلید در شهر قم دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از خانه ملت، «علی لاریجانی»، رئیس مجلس شورای اسلامی، که به قم سفر کرده است، عصر امروز (پنجشنبه، 6 دی ماه) با حضرات آیات صافی گلپایگانی و مکارم شیرازی دیدار و گفت وگو کرد.

براساس این گزارش دکتر لاریجانی گزارشی از روند شرایط اقتصادی کشور و کنترل ارز ارائه دادند و همچنین در مورد شرایط منطقه و موفقیت هایی که کشور در این عرصه داشته بیان نمودند.

گفتنی است ضرورت همگرایی و همدلی بیشتر نیروهای سیاسی و کمک به رفع مشکلات مردم موضوع دیگری بود که رئیس مجلس به آن اشاره داشتند.

آیت الله مکارم شیرازی در این دیدار اظهار داشتند: به نظر من سران احزاب و گروه های سیاسی از اوضاع کشور و گرفتاری های مردم بی اطلاع هستند وگرنه انقدر به مسائل حاشیه ای و فرعی نمی پرداختند.

وی ادامه داد: از طرفی متاسفانه برخی از کسبه ملاحظه مردم به خصوص طبقات ضعیف را نمی کنند و تا آنجا که بتوانند گران فروشی می کنند که باید توجه کنند که ملاحظه مردم بنمایند و این قدر به طبقات مختلف جامعه فشار وارد نکنند.

آیت الله مکارم شیرازی افزود: فضای مجازی می تواند نقش مهمی داشته باشد که باید برای آن فکری کرد.

همچنین ایشان از خدماتی که در قم شده است قدردانی نموده و در مورد ضرورت به سامان رساندن فرودگاه قم که می تواند در اقتصاد قم و شرایط عمومی این شهر نقش مثبتی ایفا کند تاکید نمود.

همچنین در دیدار لاریجانی با حضرت آیت الله صافی گلپایگانی ایشان گزارشی در خصوص مسائل مهم کشور و بحث ارز و بودجه ارائه کردند.

گفتنی است پیش از دیدار لاریجانی با آیات اعظام و مراجع تقلید، ایشان از حضرت آیت الله صالحی خوانساری از خطبای مشهور شهر قم عیادت کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز