نماینده رشت در تشریح جلسه فراکسیون ولایی با وزیر ورزش و جوانان:

وزارت ورزش برای جبران افت ۲ ساله اخیر کشتی برنامه دارد/ توسعه وزرش همگانی و قهرمانی در دستور کار وزارت ورزش قرار دارد

۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۰۶:۵۹
کد خبر: ۸۰۲۰۶۵
وزارت ورزش برای جبران افت ۲ ساله اخیر کشتی برنامه دارد/ توسعه وزرش همگانی و قهرمانی در دستور کار وزارت ورزش قرار دارد
جعفرزاده ایمن آبادی در تشریح جلسه فراکسیون ولایی با وزیر ورزش و جوانان گفت؛ وزارت ورزش برای جبران افت 2 ساله اخیر کشتی برنامه دارد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از خانه ملت، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، در تشریح نشست امروز (یکشنبه 30 دی‌ماه) فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی با سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، اظهار داشت: وزیر ورزش و جوانان نویدهای خوبی داد و از اتفاقاتی که در سال 97 رخ داده و درس‌هایی که باید از اتفاقات سال جاری برای آینده بگیریم، اظهار نظر کرد.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سلطانی‌فر در خصوص توزیع عادلانه اعتبارات در بین استان‌ها، رفع مشکلات و توجه به جوانان گزارش‌های مناسبی ارائه داد، بیان کرد: وزیر ورزش در خصوص ابهاماتی که در خصوص بازنشسته‌ها وجود دارد نیز توضیحات خوبی را ارائه داد.

وی افزود: بعضی از رشته های‌ورزشی مانند کشتی که مورد توقع هستند، در 2 سال اخیر افول داشته و سلطانی فر برنامه‌‎های خود برای توسعه این ورزش و بازگشت به جایگاه واقعی‌اش را عنوان کرد.

جعفرزاده ایمن آبادی ادامه داد: مهمترین محور صحبت وزیر ورزش و جوانان واگذاری استقلال و پیروزی بود که سلطانی‌فر نیز به مصوبه تلفیق انتقاد داشت زیرا این شیوه‌ای که در مصوبه تلفیق پیش بینی شده را مانع از واگذرای 2 باشگاه می‌دانست.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: در هر صورت من فکر می‌کنم وزیر ورزش و جوانان نوید خوبی برای جامعه ورزشی داشت و تعامل خوبی با مجلس دارد؛ همچنین مشخص است که توسعه وزرش همگانی و قهرمانی در دستور کار وزارت ورزش قرار دارد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: فراکسیون مستقلین ولایی مجلس برای کاهش تنش‌ها و افزایش تعامل با وزرا نشست‌های خود با مسئولان را در هر هفته کاری بلا انقطاع برگزار کرده و به دنبال این هستیم که بخش اعظمی از مشکلات را حل کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز