معاون سیاسی وزیر امور خارجه:

رایزنی‌های پارلمانی بین ایران و بلغارستان تقویت شود

۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۲۰:۰۴:۴۷
کد خبر: ۸۰۶۷۴۶
رایزنی‌های پارلمانی بین ایران و بلغارستان تقویت شود
معاون سیاسی وزیر امور خارجه به تداوم رایزنی های پارلمانی میان ایران و بلغارستان اشاره و بر لزوم تقویت آن در راستای گسترش همکاری سیاسی و اقتصادی دو کشور تاکید کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سید «عباس عراقچی»، معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان، که به منظور رایزنی های سیاسی در صوفیا به سر می برد، ظهر امروز چهارشنبه با نایب رییس مجلس بلغارستان و اعضای گروه دوستی پارلمانی دو کشور دیدار و گفت وگو کرد.

عراقچی در این دیدار ضمن ابلاغ سلام گرم علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی به رییس مجلس بلعارستان، به تداوم رایزنی های پارلمانی میان دو کشور اشاره و بر لزوم تقویت آن در راستای گسترش همکاری سیاسی و اقتصادی دو کشور تاکید کرد.

امیل خریستف نایب رییس مجلس بلغارستان نیز ضمن تاکید بر حمایت کامل پارلمان از تداوم رایزنی های سیاسی و پارلمانی دو کشور، توسعه و تحکیم مناسبات به ویژه در زمینه اقتصادی و تجاری و نیز جانبداری از برجام اظهار داشت: باید از ظرفیت های اقتصادی موجود در روابط دو کشور به ویژه در زمینه های اقتصادی، حمل و نقل، کشاورزی و ... حداکثر بهره برداری صورت پذیرد و در این راستا بر آمادگی پارلمان بلغارستان برای تسهیل همکاری میان دو کشور تاکید کرد.

در این دیدار تعدادی از نمایندگان مجلس بلغارستان با اشاره به علایق مشترک فرهنگی و تمدنی، آمادگی خود را جهت توسعه و تعمیق روابط دوجانبه در کلیه عرصه ها مورد تاکید قرار دادند و از ایران به عنوان لنگرگاه ثبات و امنیت در منطقه خاورمیانه یاد کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز