وزارت راه و دفاع ۴۴ شناور می‌سازند

۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۰۸:۳۲:۴۱
کد خبر: ۸۰۷۸۹۳
وزارت راه و دفاع ۴۴ شناور می‌سازند
تفاهم نامه همکاری وزارت دفاع و‌ وزارت راه و شهرسازی به منظور تامین کشتی و شناورهای مورد نیاز سازمان بنادر و دریانوردی به امضای وزراتی دفاع و راه و شهرسازی رسید.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، تفاهم‌نامه همکاری در اجرای طرح ملی ارتقای ظرفیت ساخت و تعمیر شناور در کشور بین وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و وزارت راه و شهرسازی در خصوص ساخت ۴۴ فروند شناور در قالب ۹ تیپ و با اعتباری ۱۴۰ میلیون یورویی مدنظر قرار گرفت.

امیر حاتمی، وزیر دفاع، در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری وزارت دفاع و وزارت راه و شهرسازی گفت: خداوند منان را شاکریم که در دهه فجر چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی امروز کاری ماندگار و بلندمدت را پایه‌گذاری کردیم.

وی گفت: با این کار نیازهای کشور در حوزه دریایی و نیازهای سازمان بنادر در حوزه‌های مهم همچون شناورهای نجات امداد، نجات لایروبی، آلاینده رود و مسافری و حتی تفریحی که برای گردشگری مناسب است، تامین می شود. در قالب این تفاهم‌‌نامه، همه این نیازها با استفاده از توان داخلی ساخته می شود.

امیر حاتمی افزود: امید داریم گامی بلند در  زمینه قطع وابستگی مورد نیاز کشور اتفاق بیفتد.

«محمد اسلامی»، وزیر راه و شهرسازی، نیز گفت: سالگرد پیروزی انقلاب را در چهلمین سال تبریک می‌گویم و خداوند را شاکرم از اینکه امسال سال حمایت از کالای ایرانی است. همچنین این توفیق را داشتیم در سازمان بنادر با استفاده از ظرفیت‌های داخلی از این توان استفاده کنیم.

وی گفت: در سازمان بنادر، ایجاب می‌کند نگاه به صنایع داخلی مورد توجه بیشتری قرار بگیرد و راهی را شروع کنیم تا ظرفیت‌های ایجاد شده بیشتر مورد استفاده قرار گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز