استاندار سیستان و بلوچستان:

حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی دشمن را عصبانی کرد/ اشرار و معاندین پاسخ سختی دریافت خواهند کرد

۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۲۲:۱۷:۱۵
کد خبر: ۸۱۲۲۱۹
حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی دشمن را عصبانی کرد/ اشرار و معاندین پاسخ سختی دریافت خواهند کرد
استاندار استاندار سیستان و بلوچستان گفت: حضور چشمگیر مردم در مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که بسیار پرشور و متمایز از سال‌های قبل بود، دشمن را عصبانی کرد و این اقدام کور و جاهلانه را مرتکب شدند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی استانداری، «احمدعلی موهبتی»، استاندار سیستان و بلوچستان، در پی شهادت جمعی از پاسداران و مدافعان میهن اسلامی به خبرنگاران گفت: این حادثه تلخ و دردناک در حالی اتفاق افتاد که نیروهای مرزی قرارگاه قدس به مرخصی می رفتند و مورد حمله انتحاری قرار گرفتند که متأسفانه تعدادی از مرزداران غیور قرارگاه قدس در این ضایعه اسفناک به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

احمد علی موهبتی گفت: پیام این حادثه این بود که دست اندرکاران و صاحبان زر و زور و تزویر برای ناامید کردن مردم و عدم حضور آنان در صحنه تلاش کردند اما موفق نشدند و به کوری چشم دشمنان در سرتاسر کشور عزیزمان و به ویژه استان سیستان و بلوچستان حضور مردم و ناکامی دشمن باعث شد که اشرار و معاندین این اقدام کور و جاهلانه را مرتکب شوند.

 رئیس شورای تامین استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اشرار و معاندین کوردل بدانند در اولین فرصت پاسخ محکم و سختی به این اقدام وقیحانه آنان داده خواهد شد.

استاندار سیستان و بلوچستان در پایان ضمن تسلیت این ضایعه تلخ و دردناک به ملت بزرگ ایران، فرماندهی معظم کل قوا و به ویژه خانواده و بازماندگان داغدیده این عزیزان گفت: بدین مناسبت از فردا به مدت سه روز در استان عزای عمومی اعلام می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز