رئیس اتحادیه قنادان تهران:

مردم نگران قیمت شیرینی نباشند/ شیرینی در ایام عید گران نمی‌شود/ مردم در صورت مشاهده تخلف اطلاع رسانی کنند

۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۵:۳۷:۱۷
کد خبر: ۸۱۲۵۳۶
مردم نگران قیمت شیرینی نباشند/ شیرینی در ایام عید گران نمی‌شود/ مردم در صورت مشاهده تخلف اطلاع رسانی کنند
رئیس اتحادیه قنادان تهران گفت: با اینکه قنادان کسب و کارشان دچار رکود شده و مواد اولیه نیز گران‌تر شده است ولی با این حال افزایش قیمت نمی‌دهند و مردم نیز نگران قیمت شیرینی در ایام عید نباشند.

«علی بهره‌مند»، رئیس اتحادیه قنادان تهران، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا گفت: قنادان در حال آماده سازی برای درست کردن شیرینی شب عید هستند اما بازار روزانه وضعیت مناسبی نداشته و فروش چندانی نداریم.

وی گفت: وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم باعث شده که نسبت به خرید شیرینی رغبت خاصی مثل گذشته نشان ندهند که مسبب اصلی آن مشکلات اقتصادی است.

رئیس اتحادیه قنادان افزود: با شرایطی که پشت سر گذاشته ایم، پیش بینی ما از روزهای آینده و به ویژه برای ایام عید کاهش خرید شیرینی است. در این ایام توصیه ما به مردم این است که به اندازه خرید کنند و لزومی ندارد که زیاد شیرینی بخرند زیرا همیشه شیرینی تازه در قنادی ها موجود است.

بهره‌مند با تاکید بر اینکه با در نظر گرفتن شرایط فعلی افزایش قیمت در شیرینی و کیک نخواهیم داشت، اظهار کرد: وضعیت قنادان مناسب نبوده و طبق آماری که داریم با ادامه این روند، برخی از قنادی‌ها بعد از عید تعطیل خواهند شد.

وی بیان کرد: با اینکه قنادان کسب و کارشان دچار رکود شده و مواد اولیه نیز گران‌تر شده است اما افزایش قیمت نداریم و مردم نگران قیمت شیرینی در ایام عید نباشند.

رئیس اتحادیه قنادان گفت: بعد از عید نیز با بررسی شرایط موجود در خصوص افزایش قیمت‌ها تصمیم گیری خواهیم کرد.

وی در پایان بیان کرد: مردم در صورت مشاهده تخلف و گرانی در صنف قنادی با سامانه ۱۲۴ و یا تلفن مستقیم اتحادیه قنادان به شماره ۶۶۹۴۴۴۹۹ تماس بگیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز