با تصویب مجلس؛

دولت مجاز به فروش اموال و دارایی های غیر منقول مازاد شد

۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۳:۴۵:۰۷
کد خبر: ۸۱۶۱۲۳
دولت مجاز به فروش اموال و دارایی های غیر منقول مازاد شد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دستگاه های اجرایی را مجاز کردند اموال و دارایی های غیر منقول مازاد در اختیار خود را به فروش برسانند و به درآمد عمومی نزد خزانه داری کل کشور واریز کنند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، نمایندگان در ادامه جلسه علنی عصر امروز شنبه مجلس بند ب تبصره 12 بخش درآمدی لایحه بودجه سال 98 کل کشور را تصویب کردند.

نمایندگان مجلس، دستگاه های اجرائی را مجاز کردند اموال و دارایی‌های غیرمنقول مازاد در اختیار خود به‌استثنای انفال و موارد مصداق مندرج در اصل هشتاد و سوم (83) قانون اساسی و اموال مشمول واگذاری در قانون اجرای سیاست‌های‌کلی اصل چهل‌وچهارم (44) قانون اساسی را با رعایت قوانین و مقررات مربوطه به فروش برسانند و به درآمد عمومی نزد خزانه‌داری کل‌ کشور واریز کنند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بند د تبصره 12 بخش درآمدی لایحه بودجه تصویب کردند: به منظور تکمیل یا احداث مجتمع‌های اداری شهرستان‌ها، استانداران موظفند پیشنهاد فروش ساختمان‌های ملکی دستگاه های اجرائی مستقر در شهرستان‌های استان را به استثنای انفال و موارد مندرج در اصل هشتاد و سوم (83) قانون اساسی با رعایت قوانین و مقررات مربوطه به شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان ارائه درآمد حاصل را به ردیف درآمد عمومی 210201 این قانون نزد خزانه‌داری کل‌ کشور واریز کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز