سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی:

روز گذشته با ظریف دیدار کردم/ ارسال نامه به رئیس جمهور برای ادامه فعالیت وزیر امور خارجه

۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۳:۳۴:۲۹
کد خبر: ۸۱۷۵۰۰
روز گذشته با ظریف دیدار کردم/ ارسال نامه به رئیس جمهور برای ادامه فعالیت وزیر امور خارجه
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: بنده و تعدادی از همکاران ابتکاری به خرج دادیم و با تنظیم نامه ای خطاب به رییس جمهور درخواست کردیم با استعفای دکتر ظریف با امضای قابل توجی از نمایندگان، موافقت نکنند.

«علی نجفی خوشرودی»، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در خصوص استعفای ظریف گفت: این موضوع به یک موضوع برجسته در محافل سیاسی و اجتماعی تبدیل شده است.

وی گفت: بنده دیروز بعدازظهر نزد دکتر ظریف بودم و گفتگوی مفصلی با ایشان داشتیم. ایشان از برخی ناهماهنگی ها در داخل کشور ناراحت و نگرانند.

نجفی اظهار کرد: امیدوارم زمینه فعالیت آقای ظریف در مسئولیت دیپلماسی کشور فراهم باشد و ما شاهد ادامه خدمات ایشان باشیم. باتوجه به حمایت های مقام معظم رهبری از ایشان، الان زمان همبستگی، وحدت و همگرایی در داخل کشور است.

سخنگوی کمیسیون امنیت داخلی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه "انشاالله دکتر ظریف برگردند و با استحکام و قدرت فعالیت های خود را دنبال کنند"، افزود: در مجلس این موضوع را دنبال کردیم. بنده و تعدادی از همکاران ابتکاری به خرج دادیم و با تنظیم نامه ای خطاب به رییس جمهور، درخواست کردیم با استعفای دکتر ظریف با امضای قابل توجی از نمایندگان، موافقت نکنند.

وی افزود: نکته حائز اهمیت اینجاست که ما یک سیاست خارجی داریم و راه تعامل جمهوری اسلامی ایران در سیاست خارجی  همواره به عنوان راهبرد اصلی کشور ادامه خواهد داشت.

نجفی بیان کرد: در اجلاس مونیخ شاهد بودیم که دکتر ظریف چگونه جانانه از مواضع و دیدگاه های جمهوری اسلامی ایران، دستاوردها و سیاست های کشورمان دفاع کردند.

وی بیان کرد: امروز کسانی در دنیا از استعفای دکتر ظریف خوشحال هستند که هیج نسبتی با منافع، مصالح و امنیت ملی ایران ندارند و با واکنش های خود، خوشحالی رفتن دکتر ظریف را نمی‌توانند پنهان نمی کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز