در توییتر منتشر شد؛

ابراز همدردی سفارت انگلیس با سیل زدگان اخیر در کشور

۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۵:۲۵:۴۹
کد خبر: ۸۲۷۵۲۳
ابراز همدردی سفارت انگلیس با سیل زدگان اخیر در کشور
سفارت انگلیس در این توییت نوشت: ابراز همدردی عمیق خود را نسبت به ایرانی ها در این روزها که سیل ادامه دارد، اعلام می کنیم.

به گزارش گروه سیاسی برنا، در این توییت آمده است: بسیار متاثر و متاسف هستیم که بسیاری جان خود و عزیزان همچنین خانه ها یشان را در اثر این فاجعه از دست داده اند.

به گزارش ایرنا، بارش های سنگین و بی سابقه که از روزهای پایانی سال 97 آغاز شده، باعث وقوع سیل در اغلب نقاط کشور شده است.

در حالی که دستگاه های اجرایی و نهادهای نظامی و انتظامی در روزهای اخیر به دنبال کمک رسانی به مردم آسیب دیده در استان های گلستان و مازندران بودند، روز گذشته -دوشنبه - هم برخی استان های واقع در جنوب و جنوب غرب کشور با این پدیده مواجه شدند به طوری که تا لحظه انتشار این خبر 21 نفر - عمدتا در شیراز- جان خود را از دست داده و 105 نفر مصدوم شدند.

در همین زمینه روز گذشته رییس جمهوری همه استانداران، فرمانداران و مسئولان را موظف کرد با حضور مستمر در محل خدمت خود تا پایان تعطیلات نوروزی، در آماده باش کامل باشند و ضمن ایجاد ارتباط و هماهنگی با سایر دستگاه های مرتبط، تدارکات لازم را برای مدیریت مشکلات ناشی از وقوع احتمالی سیل پیش بینی کنند.

معاون اول رییس جمهوری هم در بخشنامه ای با تاکید بر لزوم حفظ آمادگی کامل همه دستگاه‌ها برای مدیریت حوادث طبیعی، از استانداران و فرمانداران سراسر کشور خواست به طور تمام وقت در محل کار خود حضور داشته باشند.

ستاد مدیریت بحران کشور برای بررسی این زمینه روز سه شنبه به ریاست رییس جمهوری تشکیل جلسه داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز