معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش خبر داد؛

ارتباط مجدد گمیشان و سیمین شهر با احداث پل سیار توسط ارتش

۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۳:۰۶:۵۲
کد خبر: ۸۲۷۷۹۵
ارتباط مجدد گمیشان و سیمین شهر با احداث پل سیار توسط ارتش
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش با اشاره به نصب پل بیلی سیار در جاده سیمین‌شهر به گمیشان گفت: راه ارتباطی این دو شهر با نصب این پل وصل شد و امداد‌گردان توانستند به خدمات‌رسانی و رفع مشکلات مردم بپردازند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی ارتش، «امیر سرتیپ جهانشاهی»، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، درباره احداث پل ارتباطی سیار در جاده سیمین‌شهر به گمیشان گفت: این پل از نوع بیلی و از دستاوردها ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی است که توسط متخصصان و مهندسان کارآمد و زبده گروه مهندسی 444 نزاجا ساخته شده است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: احداث نهایی این پل ارتباطی در مدت تقریبی 12 ساعت و به طول 24 متر و عرض 3.20 متر با وزنی بالغ بر 30 تن اجرا شد و از این پس امدادگران می توانند با عادی شدن عبور و مرور، با سرعت بیشتری به خدمات‌رسانی بپردازند.

وی گفت: مناطق سیل‌زده تحت کنترل یکان‌های نیروی زمینی ارتش است و با بررسی و تجزیه و تحلیل میدانی و عملیاتی با تمام امکانات موجود در خدمت مردم شریف هستیم.

امیر سرتیپ جهانشاهی با اشاره به اهمیت بالای این پل ارتباطی افزود: راه ارتباطی در جاده سیمین‌شهر و گمیشان به دلیل جاری شدن سیل از بین رفته بود که با راه‌‌اندازی این پل بیلی، روند امدادرسانی به مردم سیمین‌شهر و گمیشان  تسریع یافت و بخش زیادی از مشکلات امداد‌رسان‌ها برای خدمات‌رسانی به مردم مرتفع شد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز