فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۲ سپاه بیت‌المقدس کردستان خبر داد؛

ساخت و ترمیم ۴ پل ارتباطی در مناطق سیل‌زده لرستان

۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۵:۳۵:۰۶
کد خبر: ۸۳۳۶۱۰
ساخت و ترمیم ۴ پل ارتباطی در مناطق سیل‌زده لرستان
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 22 سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: نیروهای ما اقدام به ساخت و ترمیم 4 پل ارتباطی مهم در مناطق سیل‌زده لرستان کردند و در حال حاضر روستاها ارتباط زمینی با مرکز شهرستان دارند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار عین‌الله نریمانی، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 22 سپاه بیت‌المقدس کردستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: لشکر 22 سپاه استان کردستان به عنوان معین شهرستان کوهدشت از مناطق سیل‌زده جنوب کشور تعیین شده است.

وی افزود: حدود یک هفته است که نیروهای مهندسی لشکر 22 سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با امکانات و تجهیزات خود شامل بلدوزر، لودر، کمپرسی، ماشین‌های سوخت‌رسان و  آبرسان در شهرستان کوهدشت مستقر شده‌اند و به خدمت‌رسانی به مردم این مناطق مشغول هستند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 22 سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: با توجه به اینکه قطع راه‌های ارتباطی یکی از مهمترین مشکلات مناطق سیل‌زده لرستان و شهرستان کوهدشت بود و راه ارتباطی 57 روستا با شهرستان کوهدشت قطع بود نیروهای ما اقدام به ساخت و ترمیم 4 پل ارتباطی مهم کردند و در حال حاضر روستایی نیست که ارتباط زمینی آن با مرکز شهرستان قطع باشد.

وی گفت: با توجه به اینکه شدت سیل بسیار زیاد بوده بسیاری از جاده‌ها و پل‌های ارتباطی و مواصلاتی بصورت کامل تخریب شده لذا ترمیم و بازسازی راه‌های تخریب شده از مهمترین اولویهای کاری نیروهای ما است.

سردار نریمانی تصریح کرد: امروز نیروهای قرارگاه عملیاتی لشکر 22 سپاه بیت‌المقدس کردستان با قدرت و قوت در منطقه مشغول کار هستند و با پیگیری‌ها و مساعدت‌های سردار رجبی فرمانده سپاه کردستان هر امکاناتی را که لازم است سریعا ارسال می‌کنند تا بتوانیم گوشه‌ای از آلام و دردهای مردم این مناطق را بهبود بخشیم.

وی تاکید کرد: قرار است موکبی از استان کردستان مربوط به هیات‌های سریش‌آباد و قروه در منطقه استقرار پیدا کنند و متناسب با نیاز روزانه هموطنان سیل‌زده برای آنها غذا تهیه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز