عضو فراکسیون امید مجلس:

تشکیل مجمع عمومی در فراکسیون امید برای انتخابات هیات رئیسه/ برای حضور آقای عارف در انتخابات باید رای گیری شود/ با هیچ عهد و پیمانی در مجلس نمی‌توان ائتلاف کرد

۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۵:۳۲:۰۰
کد خبر: ۸۴۶۸۷۴
تشکیل مجمع عمومی در فراکسیون امید برای انتخابات هیات رئیسه/  برای حضور آقای عارف در انتخابات باید رای گیری شود/ با هیچ عهد و پیمانی در مجلس نمی‌توان ائتلاف کرد
عضو فراکسیون امید در پاسخ به این سوال که ایا آقای عارف جزو گزینه های فراکسیون امید برای انتخابات هیات رئیسه هست یا خیر، گفت: نمی دانم باید بگذاریم به نظر مجمع عمومی و رای گیری که انجام می شود.

«قاسم میرزایی نکو»، عضو فراکسیون امید مجلس، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا، در خصوص "گزینه فراکسیون امید برای انتخابات هیات رییسه" گفت: طبیعی است که هر سه فراکسیون فعال شوند و برای انتخاب هیات رییسه افرادی که می خواهند را تعیین کنند. فراکسیون امید هم جلساتی داشته و کارگروهی را تشکیل داده که در حال جمع بندی است. قرار است مجمع عمومی در روز یک شنبه گزارش خود را ارایه دهد.

او ادامه داد: قرار است طبق گزارش مجمع عمومی، عملکرد دوستان در هیات رییسه ارزیابی و میزان موفقیت آنها سنجیده شود مثلا آقای پزشکیان، وکیلی، مطهری و رحیمی حضورشان چه حاصلی داشته است؟ مجموعه مسایلی که فراکسیون دنبال می کرده چقدر تحقق یافته است. این ارزیابی توسط کمیته در حال انجام بوده و مرحله بعد این است که به چه صورت و با چه آرایشی، گزینه ها اعلام شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا آقای عارف جزو گزینه های فراکسیون امید هست یا خیر، گفت: نمی دانم باید بگذاریم به نظر مجمع عمومی، و رای گیری که انجام می شود.

میرزایی نکو بیان کرد: ائتلاف جزو مباحثی است که تا لحظه آخر چانه زنی ها و جلساتش برگزار می‌شود. باید بگذاریم این مسایل شفاف توسط  مجمع بررسی و اعلام شود. در سری قبل قرار بود اقای حاج بابایی مستقل بماند اما در دقیقه 90 و وقت اضافه که نه بلکه خارج وقت اضافه اعلام کرد که  انصراف می دهد پس با هیچ فرمولی و عهد و پیمانی نمی شود، ائتلافات را بست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز