واکنش سردار باقری به حادثه اخیر نفتکش ها در دریای عمان:

اگر کار ایران بود با شجاعت می پذیرفتیم

۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۲۰:۱۳:۱۴
کد خبر: ۸۵۹۳۸۶
اگر کار ایران بود با شجاعت می پذیرفتیم
رییس ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به حادثه اخیر نفتکش ها در دریای عمان گفت: ما آن قدر شجاعت داریم که مسئولیت اقدامات خود را بر عهده بگیریم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا,  سردار سرلشکر محمد حسین باقری, رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمن به هر اقدام بی ارزشی دست می‌زند تا مسیر مقاومت را تغییر دهد؛ اقدامات مضحک و بی ارزش علیه نفت‌کش‌ها در دریای عمان و اقیانوس هند از این دست اقدامات است. 

سردار باقری افزود: در این میان دشمن به هر اقدام بی ارزشی دست می‌زند تا این مسیر را تغییر دهد؛ اقدامات مضحک و بی ارزش علیه نفت‌کش‌ها در دریای عمان و اقیانوس هند و مانند آن از این نمونه است که می‌خواهند مردم منطقه و جهان را به این برسانند که ایران در حال عملی کردن تهدید‌های خود است

وی ادامه داد:غافل از اینکه جمهوری اسلامی ایران آن‌قدر بزرگ است که اگر اراده‌ای در بستن تنگه هرمز بکند، این‌گونه نیست که شناور یا نفت‌کشی بتواند از این تنگه عبور کند. ما آن قدر شجاعت داریم که مسئولیت اقدامات خود را بر عهده بگیریم و با قامتی افراشته و صدایی بلند آن را فریاد بزنیم و عواقب آن را هم بپذیریم.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح بیان داشت: اینکه هر اتفاقی می‌افتد، دشمن می‌گوید «قصد جنگ نداریم»، به معنای بازدارندگی است که ملت ایران و نیرو‌های مسلح کشورمان بوجود آورده‌اند؛ زیرا این بازدارندگی عمیق و چندلایه است و دشمن هرچه تلاش می‌کند، نمی‌تواند وارد این لایه‌های دفاعی و امنیتی ایران شود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز