معاون سیاسی وزیر کشور:

یکی از مشکلات امروز جامعه گفتگو نکردن است

۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۰۹:۱۳:۲۰
کد خبر: ۸۶۰۷۸۵
یکی از مشکلات امروز جامعه گفتگو نکردن است
معاون سیاسی وزارت کشور، در جریان ششمین سفر استانی معاونت سیاسی، با شماری از نمایندگان جامعه اهل حق استان کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «جمال عرف»، معاون سیاسی وزیر کشور، در نشست با شماری از نمایندگان جامعه اهل حق استان کرمانشاه که با حضور استاندار، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل سیاسی وزارت کشور، مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری و فرماندار دالاهو برگزار شد، با اعلام این که یکی از اهداف اصلی سفرهای استانی معاونت سیاسی، دیدار و گفتگو و هم اندیشی با گروه ها و جریان ها و اقشار مختلف است، گفت: سیاست معاونت سیاسی وزارت کشور، گفتگوی رو در رو با گروه ها و اقشار مختلف است؛ چرا که اعتقاد داریم یکی از مشکلات امروز جامعه ما عدم گفتگو است. ما نیاز به ارتباط و تبادل نظر برای حل مسائل داریم.

وی هم چنین با تأکید بر این که سیاست گفتگو و مدارا، آرامش را به ارمغان می آورد، اظهار کرد: با گفتگوهای مستمر میان گروه ها و اقشار جامعه، چون اساس گفتگو بر مفاهمه و همدلی است، آرامش نیز در کشور حاکم می شود.

 معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به این که دولت دوازدهم دیدگاه منبسط را در قبال مذاهب کشور دنبال می کند و رویکرد رفع تبعیض در همه زمینه ها را پی گرفته است، تأکید کرد: در جنگ تحمیلی شاهد رشادت های جامعه اهل حق بوده ام. ضمن این که در اغلب زمینه ها و عرصه های اجتماعی به یوژه بحران هایی مانند زلزله و سیل، خدمت رسانی ها و زحمات آنان را دیده ایم.

عرف هم چنین با تأکید بر اولویت و ضرورت کاربست سیاست های کلان ملی در همه زمینه ها و در سطح کشور به صورت یکسان به جای سیاست های محلی و منطقه ای، آماری از درصد مناصب مدیریتی در اختیار جامعه اهل حق استان نسبت به تعداد جمعیت ارائه و اعلام کرد: در مقایسه با دوران سابق، این رشد کم سابقه و شاید بی سابقه بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز