در جلسه هیأت دولت به ریاست روحانی انجام شد؛

صدور مجوز افزایش سرمایه شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور

۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۳:۰۵:۳۶
کد خبر: ۸۶۵۷۲۱
صدور مجوز افزایش سرمایه شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور
هیأت وزیران در جلسه صبح چهارشنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری، اساسنامه شرکت مادرتخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور را اصلاح کرد.

به  گزارش گروه سیاسی برنا، هیأت وزیران ضمن اصلاح اساسنامه شرکت یاد شده، با افزایش سرمایه این شرکت به میزان ۲۵۳ میلیارد و ۵۸۸ میلیون و ۲۲۰ هزار ریال موافقت کرد و بدین ترتیب سرمایه این شرکت به ۷۳۴ میلیارد و ۹۹۱ میلیون و ۲۲۰ هزار ریال رسید.

تصویب لایحه الحاقی به کنوانسیون بین المللی ایمنی جان افراد در دریا (سولاس)

هیأت دولت در ادامه، به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی، لایحه آیین‌نامه مؤسسه‌های به رسمیت شاخته شده (آر-او) در خصوص ارائه خدمات صدور گواهینامه‌های قانونی فنی و ایمنی دریایی الحاقی به کنوانسیون بین المللی ایمنی جان اشخاص در دریا (سولاس) را به تصویب رساند.

این آیین‌نامه به عنوان سندی یکپارچه و معیاری بین‌المللی و دارای معیار حداقلی در برابر موسسه‌هایی است که برای به رسمیت شناخته شدن و واگذاری اختیارات مورد ارزیابی قرار می گیرند.

این سند به عنوان راهنمایی برای کشور صاحب پرچم در نظارت موسسات ارائه کننده خدمات صدور گواهینامه‌های قانونی فنی و ایمنی دریایی الحاقی به کنوانسیون بین المللی ایمنی جان اشخاص در دریا (سولاس) به کار می‌رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز