در بیانیه حزب اتحاد ملت ایران آمده است؛

تحریم ظریف نشان از اعتراف به شکست دولت ترامپ است

۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۰:۰۲:۳۳
کد خبر: ۸۷۹۸۶۴
تحریم ظریف نشان از اعتراف به شکست دولت ترامپ است
بیانیه حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در محکومیت تحریم «محمدجواد ظریف»، نماینده رسمی دستگاه دیپلماسی ایران، منتشر شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، متن بیانیه حزب اتحاد ملت ایران اسلامی به شرح زیر است:

محمدجواد ظریف دیپلمات برجسته ایرانی روز گذشته توسط دولت آمریکا تحریم شد. این تحریم در ادامه رویکرد یکجانبه‌گرایانه آمریکا، نه‌تنها نشان از اعتراف به شکست ترامپ‌ و‌ متحدان او در برابر قدرت دیپلماسی ایران است، بلکه بیانگر شکست و ترس دولت آمریکا از تأثیر‌گذاری بیشتر  ظریف در افکار عمومی این کشور و‌ جهان است.

این تحریم نقض ادعاهایی است که دولت آمریکا در حمایت از جریان آزاد اطلاع‌رسانی دارد و‌ هم نشانی از توخالی بودن ادعاهایی است که این دولت برای مذاکره با ایران دارد.

تحریم ظریف از سوی دولتمردان تندرو و بی‌منطق حاکم بر کاخ‌سفید درعین‌حال، این پیام را برای جریانات تندرو در ایران و مخالفان برجام و طعنه‌زنندگان بر ظریف و سیاست‌خارجی دولت دارد که برخلاف ادعاها و شعارهای آنان، تندروهای آمریکایی همچون تندروهای ایرانی از مذاکره و گفت‌وگو هراس دارند و از این‌رو، دو طرف با وجود همه شعارهایی که علیه یکدیگر می‌دهند، در تضعیف و تخفیف جریان‌ها و نیروهای مدافع منطق و گفت‌وگو و آفرینندگان برجام در ایران و آمریکا، همراه و همسو هستند.

حزب اتحاد ملت ایران اسلامی ضمن محکوم‌کردن این اقدام دولت آمریکا، حمایت همه‌جانبه خود را از وزیر امور خارجه ایران، بعنوان مسئول و سخنگوی دیپلماسی ایران،  اعلام می‌دارد و همه مردم ایران‌دوست را به حمایت از او فرا می‌خواند. امروز روزی است که به‌دور از  اختلاف نظرها باید یک صدا از ظریف که نماد قدرت دیپلماسی ایران است حمایت کنیم.

حزب اتحاد‌ملت ایران اسلامی

دهم‌‌ مرداد ۹۸

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز