با حضور در همدان مطرح شد;

وزیر صمت: صنعت چوب نیازمند برند سازی است

۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۱۹:۲۱:۳۲
کد خبر: ۸۸۵۴۷۴
وزیر صمت: صنعت چوب نیازمند برند سازی است
وزیر صمت گفت: صنعت چوب نیازمند برند سازی است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا, رضا رحمانی ,وزیر صمت, روز جمعه در حاشیه بازدید از فیلتر سرکان در شهرستان تویسرکان گفت: صنایع کوچک به تنهایی نمی توانند در این بازار رقابت کنند اما اگر در قالب یک برند تولید شوند و بازاریاب حرفه ای داشته باشند توان رقابت خواهند داشت. 

وی افزود: توان و ظرفیت تولیدی کشور در زمینه مبل و منبت و صنعت چوب ظرفیت قابل توجهی است.

وی ادامه داد: در سال های گذشته به ویژه سال ۹۷ واردات در این حوزه به یک سوم کاهش یافته است در حالیکه صادرات تا سه برابر افزایش یافته است.

رحمانی عنوان کرد: امروز با حضور در همدان از نزدیک بر واحدهای تولید مبل و منبت نظارت کرده تا موانع پیش روی این صنعت را از نزدیک شناسایی و برای رفع آنها با تشکیل یک کارگروه ویژه چاره اندیشی شود.

وزیر صمت ادامه داد: در زمینه تامین مواد اولیه و چوب مشکل داریم و شرکت های صادراتی نیز تاکنون ضعیف عمل کرده اند بنابراین حمایت و تقویت این شرکت های صادراتی در دستور کار قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: شهرک های تخصصی خوشه مبل و منبت در شهرستان های ملایر و تویسرکان دایر است و برنامه وزارتخانه می تواند ایران را به جایگاه خود نزدیک کند.

وی اظهار کرد: ظرفیتی برای اشتغال و تولید ملی در اینجا وجود دارد که این ظرفیت در طول سالیان گذشته تاکنون فراهم شده است که نمونه آن هزاران نیروی ماهر و فعال در این عرصه است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز