پیام امیری به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۲۱:۵۱:۵۹
کد خبر: ۸۸۶۰۶۷
پیام امیری به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن
معاون امور مجلس رئیس جمهوری در پیامی به مناسبت سالروز غرورآفرین بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گفت: ملت بزرگ ایران با تاسی از آزادگان عزیز که صبر و استقامت را برای ما چراغ راه قرار داده اند، با امید و توکل آینده ای روشن و موفق خواهد داشت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در پیام «حسینعلی امیری»، معاون پارلمانی رئیس جمهوری، آمده است: دفاع مقدس ما یادگاران بزرگ و عزیزی را برای نسل های پیش روی خود به یادگار گذاشت. یادگاران و عزیزانی که هر لحظه از یادشان، برکتی بی پایان است بر جریان جاری و پر خروش ایران اسلامی.

این رخداد بزرگ نعمت بی پایان شهدا را بر ما ارزانی داشت که راه و خونشان ضمانتی باشد بر حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی. 

جانبازان که شهدای زنده هستند تا بر ما یادآوری کنند که مسیر حفظ و نگاهداری ایران اسلامی چه هزینه های عظیمی را بر خود دید. 

گروهی دیگر از این میراث گرانبها، آزادگان عزیز هستند که در زمان بازگشت خود شادمانی و امید را به جامعه بازگرداندند. آزداگان این نمادهای مقاومت و صبر مجدد یادآوری کردند که در سختی ها می بایست صبر کرد. در سختی باید امید به آینده داشت زیرا که اگر در اوج حملات مشکلات نا امید شویم، قطعا آینده درخشان و سرشار از موفقیت را از دست خواهیم داد.

این عزیزان انبوه مشکلات جسمی و روحی زندان های بعثی را با روح بزرگ و صبر عزتمندانه خود تحمل کردند و به همگان نشان دادند که روح بزرگ و آسمانی آنان در آن قفس های کوچک جا شدنی نبود و بازگشتشان به ایران اسلامی آزادی جسم روح آنان را با خود به ارمغان آورد.

این الگوهای تکرار ناشدنی برای امروز ما درس های فراوانی دارند. ما نیز امروز دارای مشکلاتی هستیم که ناخواسته و تحمیلی بر ما وارد شده است. ملت بزرگ ایران با تاسی از آزادگان عزیز و بزرگ منش که صبر و استقامت را برای ما آموزه و چراغ راه قرار داده اند؛ با تحمل و سپری کردن این مشکلات و با امید و توکل آینده ای روشن و موفق را نه چندان دور خواهند دید.

اینک با درود به روان پاک شهیدان آزاده، یاد و خاطره ی نماینده و سیدآزادگان حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی را که چون مرشدی راه شناس،پناه و چراغ آزادگان در دوران سخت اسارت بود، گرامی داشته و فرا رسیدن بیست و ششم مرداد فرارسیدن سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را به آزادگان دلاور صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز