در جلسه کمیته برآورد، تعیین خسارت و تخصیص منابع؛

شیوه‌نامه پرداخت تسهیلات به سیل‌زدگان بررسی شد

۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۲:۵۲:۴۱
کد خبر: ۸۸۹۷۶۲
شیوه‌نامه پرداخت تسهیلات به سیل‌زدگان بررسی شد
جلسه کمیته برآورد، تعیین خسارت و تخصیص منابع با موضوع بررسی نحوه تدوین شیوه‌نامه ارائه تسهیلات به سیل‌زدگان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع و دبیر کمیته در وزارت کشور برگزار شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در اجرای مصوبه مورخ ۵ مردادماه هیات وزیران، درخصوص اختصاص مبلغ ۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای جبران خسارات وارده به بخش مسکن، کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، گردشگری و صنایع دستی روز دوشنبه جلسه کمیته برآورد، تعیین خسارت و تخصیص منابع به ریاست «جواد ناصریان» معاون توسعه مدیریت و منابع و دبیر کمیته برگزار شد.

همچنین این جلسه به منظور بررسی شیوه‌نامه پرداخت تسهیلات به سیل‌زدگان با حضور نمایندگان وزارت امور اقتصاد و دارایی، بانک مرکزی، سازمان برنامه و بودجه کشور، سازمان مدیریت بحران، وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد، سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ظرف مدت ۴۸ ساعت و همچنین وزارت صنعت، معدن و تجارت تا  ششم شهریورماه شیوه نامه‌های پیشنهادی خود را با ذکر سقف ریالی تسهیلات و دوره تنفس به تفکیک موضوع به کمیته ارسال کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز