شورای عالی امنیت ملی شکایت خود از فلاحت‌پیشه را پس گرفت

۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۰:۰۳:۲۷
کد خبر: ۸۹۰۱۴۲
شورای عالی امنیت ملی شکایت خود از فلاحت‌پیشه را پس گرفت
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به شکایت شورای عالی امنیت‌ملی از وی به دلیل اظهارنظر درباره ایجاد میز مشترک رفع تنش، گفت: ارئیس جمهور شکایت را برای این شورا مناسب ندانست و دبیرخانه باید روند شکایت را متوقف کند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از خانه ملت، «حشمت‌الله فلاحت‌پیشه»، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، با اشاره به دیدار وزیر امور خارجه ایران با رئیس‌جمهور فرانسه پیرامون برجام، گفت: هیات نظارت بر رفتار نمایندگان اظهارنظر بنده درباره ایجاد میز مشترک در قطر یا عراق با هدف کاهش تنش را در حوزه وظایف نمایندگی قلمداد کرد و شکایت شورای عالی امنیت ملی را رد کرد.

نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: هیات نظارت بر رفتار نمایندگان به نفع بنده رأی داد اما با این حال دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی شکایت خود را پَس نگرفت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در نهایت آقای روحانی در نامه‌ای خطاب به آقای واعظی  اعلام  می‌کند که شکایت برای شورای عالی امنیت ملی  مناسب نیست و دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی باید این شکایت را متوقف کند. لذا بنابر نامه‌ای که به دست من رسیده به این شکایت پایان داده شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز