اتحادیه عرب در بیانیه ای اعلام کرد؛

همبستگی با لبنان در پی حملات متقابل حزب الله و اسرائیل

۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۰۷:۴۶:۳۹
کد خبر: ۸۹۲۹۴۶
همبستگی با لبنان در پی حملات متقابل حزب الله و اسرائیل
اتحادیه عرب در پی حملات متقابل میان رژیم صهیونیستی و حزب الله، همبستگی خود را با کشور لبنان اعلام کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد که این اتحادیه با اشاره تلویحی به حزب الله، نسبت به هرگونه تصمیم گیری برای جنگ از سوی گروهی خاص که اعتبار کشور لبنان را خدشه دار سازد، هشدار داد.

این بیانیه‌ به نقل از یک مقام مسئول اعلام کرد: احمد ابوالغیط دبیرکل اتحادیه عرب با ابراز نگرانی نسبت به تبادل آتش در مناطق مرزی لبنان و رژیم صهیونیستی، همبستگی کامل این نهاد را با دولت لبنان در مقابله با هرگونه تجاوز اعلام کرد.

در بیانیه اتحادیه عرب آمده است: جامعه جهانی مسئول کنترل واکنش‌های اسرائیل است که می‌تواند شرایط را به سمت تنش بیشتر برای اهداف انتخاباتی در داخل این رژیم سوق دهد.

این منبع افزود: حفظ اعتبار نهادهای دولت لبنان در برابر جامعه جهانی باید در این شرایط حساس جزو اولویت‌ شمرده شود و اقدام یکجانبه طرف یا گروهی خاص برای اتخاذ تصمیم‌های سرنوشت ساز مربوط به جنگ، به نفع کشور و یا ملت لبنان نیست.

این مقام مسئول تاکید کرد که هدف اسرائیل از اتخاذ چنین سیاستی، لطمه زدن به انسجام لبنان است، از این رو لبنانی‌ها باید در برابر این طرح‌ها از طریق همبستگی با نهادها و تصمیم گیری یکپارچه سیاسی و امنیتی از سوی دولت و ترجیح دادن مصالح ملی لبنان بر هر چیز دیگری، ایستادگی کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز